Optisk Logitech mus fryser....
Fra : CellShoppen.dk

Dato : 06-05-03 11:34

Hejsa
Jeg har købt et Logitech Cordless Desktop Optical, men har desværre lidt
problemer med musen.
Det er den med den optiske mus.
Ca. hver. 5 sek. fryser musen fast, og jeg skal trykke på en af knapperne
før den løsriver sig igen.
Har forsøgt med forskellige batterier.
Anyone ?

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk
Datakabler 59 kr. - Batterier 119 kr. m.m.

Fra : Aksel Spandet

Dato : 06-05-03 11:42

Hey!

> [...]
> Det er den med den optiske mus.
> Ca. hver. 5 sek. fryser musen fast, og jeg skal trykke på en af knapperne
Prøv med et andet underlag.... Nogle musemåtter, og glatte flader er ikke
gode!

Min logitec mx300 flyver rundt på skrivebordet, hvis overfladen ikke er go

Mvh
Aksel

Fra : Leony

Dato : 06-05-03 13:33

"CellShoppen.dk" <Lomme@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt et Logitech Cordless Desktop Optical, men har desværre
> lidt problemer med musen.
> Ca. hver. 5 sek. fryser musen fast, og jeg skal trykke på en af
> knapperne før den løsriver sig igen.

Hvis du har installeret Hotfix 811493, så slet det igen. Så skulle
alting køre som normalt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/