TDC Webspeed
Fra : Kenneth

Dato : 05-05-03 18:26

Hej

Er der nogen som har et godt foreslag på en billig stabil Router til TDC
Webspeed?

Har hørt om en D-Link Di-604, men ved ikke om den virker til webspeed?

Mvh.
Kenneth Nielsen

Fra : Daniel J

Dato : 05-05-03 18:40

"Kenneth" <waaf@post.cybercity.dk> wrote in message
> Har hørt om en D-Link Di-604, men ved ikke om den virker til webspeed?

Hej

Jeg har selv TDC webspeed og en D-Link Di-604 router der kører helt fint med
webspeed.
Jeg er meget tilfreds med den!

Mvh

Daniel J.

-----------
MAIL: usenet@ozon.lir.dk
WEB: ozon.lir.dk

Fra : jacwin

Dato : 05-05-03 20:31

Jeg har anskaffet mig en 3com 3c855, som var nem at opsætte og har kørt
stabilt i 4 måneder nu på min 256 kb forbindelse.

Der er desuden mulighed for at klone mac adr, så du ikke behøver at
kontakte tdc for at ændret den.

Mvh jacob

Prisen er ca

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 05-05-03 21:20

"Kenneth" <waaf@post.cybercity.dk> skrev:

> Er der nogen som har et godt foreslag på en billig stabil Router
> til TDC Webspeed?
>
> Har hørt om en D-Link Di-604, men ved ikke om den virker til
> webspeed?

Jeg ved ikke om der specifikt er problemer med Webspeed men i
dk.edb.netvaerk har der været en del negativ omtale af routeren men
også nogenlunde positiv. Prøv evt. at tage et kig i den gruppe.

--
Morten http://miljokemi.dk
http://miljokemi.dk/CrashIE.htm (På eget ansvar!)