PDA erfaringer
Fra : Brian Bilenberg

Dato : 04-05-03 11:13

Nu har jeg efterhånden opgivet at holde styr på en analog timemanger ved
siden af min Outlook kalender, så jeg må have mig en PDA som kan
synkronisere med Outlook.

Men jeg har ikke rigtig fulgt med i PDA udviklingen, så hvad skal man vælge?
Er det stadig Palm der er ledende (har kig på en m505) eller skal man op i
noget iPAQ (har kig på en 3850'er) eller lignende?

Den skal altovervejende bruges til synkronisering med M$ Outlook, men den
måtte også gerne kunne afspille feks. mp3 filer som iPAQ'en kan. Den skal
helst være med farveskærm og veje så lidt som muligt.

Mvh. Brian

Fra : Søren Friis

Dato : 04-05-03 18:47

Jeg er stor tilhænger af PalmOS og deres KISS opbygning (Keep It Simpel
Stupid).
Der er ikke mere end man skal bruge, og det kører kanon hurtigt og stabilt.

Mht Outlook, findes der software som sætter en Palm i stand til at
synkronisere med Outlook, men ikke lige så smertefrit som en PocketPC. Til
gengæld er Palm tilsvarende software, Palm Desktop, efter min mening mindst
ligeså godt som Outlook, og det spiller 100% sammen med en Palm. (Så kan man
jo altid læse e-mails i et andet program).

Endnu et plus på Palm siden, er batterilevetiden. Der kan PocketPC altså
slet ikke følge med.

Bare mine +/- 'er

/SF

Fra : Leony

Dato : 04-05-03 19:36

"Brian Bilenberg" <news@bilenberg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> synkronisere med Outlook.
> Men jeg har ikke rigtig fulgt med i PDA udviklingen, så hvad skal man

Du finder brugerne af PDA og HPC i news:dk.edb.system.lomme-pc , de skal
nok kunne guide dig igennem markedet.
God jagt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 04-05-03 20:46

> Du finder brugerne af PDA og HPC i news:dk.edb.system.lomme-pc , de skal
> nok kunne guide dig igennem markedet.
> God jagt.

OK! - tak for input'et til jer begge.

/Brian