Afprøve strømforsygning.
Fra : Steen

Dato : 03-05-03 19:48

Kan man afprøve en strømforsygning, så man kan høre hvor meget den larmer,
uden at montere den i en PCér.

Mvh Steen

Fra : SuperNova

Dato : 03-05-03 21:02

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man afprøve en strømforsygning, så man kan høre hvor meget den larmer,
> uden at montere den i en PCér.
>
> Mvh Steen

Ja da.
Hvis du kigger på stikket der skal på bundkortet. (ATX)
Er der 2*10 forbindelser.

OOOOOOOOOO
OOOOO&&OOO
III

Clips dimsen er de tre "III"
De to && er dem du skal kortslutte.
Farverne på ledningerne skal være Sort og Grøn.
PSU'en er tændt så længe de er kortsluttet.

Leony, havde et udemærket link til en side ang. emnet.
Har fået det væk.

-Bo-

Fra : Leony

Dato : 03-05-03 22:18

"SuperNova" <qwertydotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Leony, havde et udemærket link til en side ang. emnet.
> Har fået det væk.

http://www.gideontech.com/guides/psu_powerup

Til Steen:
Vær opmærksom på at blæseren ikke er temperaturstyret.
Du hører en dejlig stille blæser, når der kommer lidt belastning på
stiger temperaturen og blæseren bliver nødt til at arbejde og så
begynder larmen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 04-05-03 05:59

Leony wrote:

> [...]
> Du hører en dejlig stille blæser, når der kommer lidt belastning på
> stiger temperaturen og blæseren bliver nødt til at arbejde og så

Jeg har også hørt en som var "belastningsstyret" - forstået på den måde
at man kunne høre den gå op og ned i omdrejninger alt efter om cpu'en
arbejdede 100% eller var idle..

Fra : Steen

Dato : 04-05-03 11:20

> "SuperNova" <qwertydotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse