Problemer med skærmen
Fra : Klaus Nygaard Hansen

Dato : 03-05-03 18:45

Lige pludselig vil min skærm ikke starte når jeg tænder for min computer,
den bliver bare ved med at lyse gul (standby). Tror det har noget at gøre
med at jeg har brugt tvtool til at se film på fjernsynet og har så slukket
computeren uden at slå signalet tilbage til computerskærmen.
Hvad skal jeg gøre?

Fra : Leony

Dato : 03-05-03 22:20

"Klaus Nygaard Hansen" <nyg@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget at gøre med at jeg har brugt tvtool til at se film på
> fjernsynet og har så slukket computeren uden at slå signalet tilbage

Hvis ovenstående er korrekt, så må den nemme løsning være:
Tænd computeren, tænd fjernsynet, sæt signalet tilbage til monitor.
Jeg gætter dog på at du har gjort forsøget.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Klaus Nygaard Hansen

Dato : 04-05-03 08:59

> Hvis ovenstående er korrekt, så må den nemme løsning være:
> Tænd computeren, tænd fjernsynet, sæt signalet tilbage til monitor.
> Jeg gætter dog på at du har gjort forsøget.

Ja, der er bare sort skærm

Fra : Calle.

Dato : 04-05-03 12:24

Klaus Nygaard Hansen wrote: