Billig støjsvag køler
Fra : Mathias

Dato : 03-05-03 10:24

Hey,

Jeg har brug for en støjsvag køler til en XP 1700+
Har kigget på
http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6500A-Cu.htm
men synes ca. 400 kr. er lidt i overkanten...

Nogle bedre forslag?

--
Mvh. Mathias

Fra : Leony

Dato : 03-05-03 17:12

"Mathias" <pladderballe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har brug for en støjsvag køler til en XP 1700+
> Har kigget på
> http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6500A-Cu.htm
> men synes ca. 400 kr. er lidt i overkanten...

Måske denne Spire:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724737909
fordelen er at den bruger en standard 80mm køler, så kan du selv vælge
dit støjniveau.
Køleren har fået rimelige anmeldelser, prisen taget i betragtning osv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kristian

Dato : 03-05-03 18:28

> [...]
> Har kigget på
> http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6500A-Cu.htm
> men synes ca. 400 kr. er lidt i overkanten...

GlacialTech Igloo 462 AMD Silent Breeze til 189 kr. op til AMD XP 2700+ og
så støjer den kun med 19 db!

Se: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724667895

Se denne test af 65 cpu-kølere hvor denne køler vinder over mange kendte
kølere og deciderede high-end kølere (både mht. køling og støj) og så er den
i den billige klasse:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/03/09/8508169

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-03 19:42

In dk.edb.hardware, Mathias <pladderballe@sol.dk> says...
> Nogle bedre forslag?

Du har ikke kigget i dk.edb.hardware.stoej ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mathias

Dato : 04-05-03 09:25

Jesper G. Poulsen wrote:
> Du har ikke kigget i dk.edb.hardware.stoej ?

Nej, vidste ikke den gruppe fandtes
--
Mvh. Mathias