Intet skærmbillede efter opgradering....
Fra : TGJ

Dato : 02-05-03 19:13

Hej,

Har opgraderet til asusp4pe bundkort + pentium4 2,4 og en stang kingston DDR
RAM pc2700 512 Mb
Nu kommer der bare ikke noget billede på skærmen.
Når jeg tænder starter harddisken på og blæseren kører, men der kommer ikke
noget POST bip og på skærmen står der no sync.
Strømforsyningen er en Chieftech 340W
Jeg har prøvet med 2 forskellige grafikkort med samme resultat.

Nogen forslag?

Thomas

Fra : Jørn Hansen

Dato : 02-05-03 21:18

"TGJ" <odp2002@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Strømforsyningen er en Chieftech 340W
>Jeg har prøvet med 2 forskellige grafikkort med samme resultat.

Tror du ikke det er rammen der er problemet? Er du sikker på at du har
fået blokken sat ordentligt i?

Har lige haft det samme problem på min maskine. Blæserne startede, men
det var også det eneste og der kom ikke noget signal til skærmen. Jeg
troede så at det var galt med grafikkortet, og prøvede to andre uden
resultat. Men det viste sig at jeg ikke havde fået ramblokken sat
ordentligt i.

Mvh
Jørn

Fra : danni plougmann

Dato : 02-05-03 23:22

prøv at starte dyert op uden ramklodsen i.
mpske kommer der så nogle postbip. hvis den ikke vil starte uden ram.

Fra : ha

Dato : 03-05-03 12:25

> Nogen forslag?

Jeg tillader mig lige at spørge i samme tråd, fordi en af
mine venner har købt en ny pc uden styresystem, og
når han starter op, vises der intet på skærmen.
PC'en bipper godt nok når den startes og brænder
og cd drev blinker skiftevis under opstarten, men
der vises intet på skærmen.

mvh
ha

Fra : Sander

Dato : 04-05-03 09:13

Kunne være fordi at mb har onboard grafikkort
og der er sat et bedre grafikkort i, og I så har sat
stikket til skærmen i det forkerte stik.?????????

Sander.

Fra : TGJ

Dato : 04-05-03 18:06

Bundkort har ikke onboard grafikkort

thomas

Fra : ha

Dato : 04-05-03 20:17

> og der er sat et bedre grafikkort i, og I så har sat
> stikket til skærmen i det forkerte stik.?????????

Nej, der er (desværre) kun det ene stik.

mvh
ha

Fra : TGJ

Dato : 07-05-03 17:31