Defekt RAM?
Fra : Sune E

Dato : 01-05-03 19:50

Hej alle

Jeg har et epox kha8+ kort med en 1700XP kørende. Indtil fornyligt havde jeg
256 Mb Apacer RAM, og det fungerede lystigt, men lidt for langsomt.

Så jeg købte noget mere - denne gang en Kingston klods. Og nu fejler
maskinen i tide og utide. Jeg har returneret klodsen, men fået den i hovedet
igen med et OK skilt på. Men maskinen fejler videre, på trods af en
re-installation af XP.

Mit spm: Nogen der har været ude for noget lign? Er der nogen der ved, hvor
man kan hente sådan et ram check program? Eller bare gode ideer til, hvad
jeg kan prøve af finurligheder?

Mvh

Sune

Fra : Leony

Dato : 01-05-03 20:36

"Sune E" <INGENengsig@SPAMhotmailTAK.com> skrev i en meddelelse

> Mit spm: Nogen der har været ude for noget lign? Er der nogen der
> ved, hvor man kan hente sådan et ram check program? Eller bare gode
> ideer til, hvad jeg kan prøve af finurligheder?

Memtest86 kan teste RAM:
http://www.memtest86.com/

Prøv RAM'en i et andet bundkort. Måske er det dit bundkort og RAM der
ikke enes så godt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/