Hard'nSoft - kan de anbefales?
Fra : JH

Dato : 01-05-03 09:48

Hard'nSoft har et tilbud på en pc,
som jeg er interesseret i.
Men jeg kender ingen som har handlet
hos dette firma.
Er der nogen herinde som har erfaringer
med forretningen?

JH

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 01-05-03 10:40

> Hard'nSoft har et tilbud på en pc,
> som jeg er interesseret i.
> Men jeg kender ingen som har handlet
> hos dette firma.
> Er der nogen herinde som har erfaringer
> med forretningen?

Jeg købte en K6-200 MHz da den processor var helt ny Min skærm gik i
stykker i garantiperioden, og de var IKKE villige til at tilbyde en
erstatning, i den måned det tog at reparere. Heldigvis kunne jeg låne en
ældgammel sag af en jeg kendte.

Fra : Aksel Spandet

Dato : 01-05-03 10:53

Hey!

Jeg købte en af deres billige modeller for et par år siden.... Det var en
233Mhz K6-2.... Den har jeg haft mange problemer med...

I starten kørte den ok.... Men efter et års tid, blev den ved med at cracke
i windows lige meget hvilken windows det var!
Grunden var jo nok at den var billig bambus pc....

Husk aqt det er snart 4 år siden.... skal ikke kunne sige hvordan det er i
dag....

Mvh
Aksel

Fra : Klitgaard

Dato : 01-05-03 14:05

"JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse news:b8qmsf$809$1@sunsite.dk...

> Hard'nSoft har et tilbud på en pc,
> [...]

Købte en komplet Duron 700 Mhz for nogle år siden. Har ikke hat nogle
problemer af nogen art og den kører stadig fint.

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 01-05-03 20:34

Jeg har kun købt enkelte stumper der, men jeg synes de er meget
imødekommende, da jeg kom og spurgte til råds med hvordan jeg kunne optimere
min pc i forhold til videoredigering. (om det var disk/CPU/RAM eller om det
bare var min tålmodighed)

Rune

Fra : Henrik Petersen

Dato : 02-05-03 09:50

Hej du

Jeg købte min første pc der, en pentium 166. grafikkortet, var kun et 1 mb
standard og ikke et diamond viper 2mb, som jeg havde bestilt. A-drewet´s
kabel var sat omvendt i, så det ikke virkede. harddisken 1.6GB var lige
pludselig ikke på lager og de havde sat en 2.1GB i og den måtte jeg så
betale differancen på. Det var måske ikke de mest kompetance samler de havde
dengang.
Harddiske gik istykker efter ét år, det tog dem 7 uger at reparaer. de
låvede det ville tage 2 uger, ja de 2 uger var den tid de selv havde den
liggende i butikken, inde de fik nosset sig til at senden den til fabrikken.
derefter gik der 5 uger, får jeg fik en nu....i de 5 uger rykkede jeg får
den 3 gange, hvergang sagde de, at de ikke havde fået den. men jeg kunne da
bare købe en ny hos dem, hvis jeg stod og manglede en....er man så idiot,
hvis man gør det...spurgte jeg ham om, med den service...Jeg købte dog en
ny, bare hos en af butikker på falkoner Alle...
Hard og Soft, har jeg aldrig handlet hos senere...
Dette er jo mange år siden ikke, så mange ting kan have ændret sig, men jeg
tror alle har en eller anden dårlig oplevelse..så alle computer butikker,
har sikkert en person der kan sige noget dårligt om....
Dog vil jeg gerne lige slutte af, med at sige, jeg vil da heller ville
handle pc, hos hard og soft en hos Fredgaard, fona mm.

henrik

Fra : JH

Dato : 04-05-03 09:26

Henrik Petersen wrote:
> [...]
> Dog vil jeg gerne lige slutte af, med at sige, jeg vil da heller ville
> handle pc, hos hard og soft en hos Fredgaard, fona mm.

Det var dog en kedlig historie.
Men du har ret. Har man haft en dårlig oplevelse i en forretning,
handler man ikke der mere.
Personligt handler jeg aldrig større ting hos Merlin og Fona,

JH