Udskriver blanke sider over netværk?
Fra : Ole

Dato : 30-04-03 13:26

Hej alle.
Vi har et problem med at, hvis vi printer fra internettet på en af vores
maskiner, så kommer der bare blanke sider ud... Dog ikke helt blanke, for i
bunden står der hvilken side der printes fra samt dato og i toppen står der
side x/y...
Printer vi fra fx. word er der ingen problemer.
Der printes gennem en NT server, hvortil der er koblet en HP Officejet Pro
og en Okipage printer.... Fejlen er den samme uanset hvilken printer der
vælges...
Maskinen der printes fra kører win98se.
Nogen som har en ide om hvad fejlen kan være?

Pfh tak
/ole

Fra : JK

Dato : 30-04-03 13:40

On Wed, 30 Apr 2003 14:25:45 +0200, "Ole" <ole.l.bak@mxaxixl.dk>
wrote:

> [...]
>vælges...
>Maskinen der printes fra kører win98se.
>Nogen som har en ide om hvad fejlen kan være?

Det er meget almindeligt, at man skal klikke med musen i den frame,
der ønskes udprintet.

Internet Explorer og andre browsere er desuden ikke opmærksomme på
papir begrænsningen. Det kan derfor være en fordel at vælge
landskabsformat for printeren.

Desuden vil visse hjemmesider ikke printe ud. Det kan man kontrollere
på hjemmesiden, og alle copyright problemer er jo klaret hermed.
Prøv Jer frem til at finde een der kan.

Ellers ved jeg ikke

John

Fra : Ole

Dato : 30-04-03 14:36

> [...]
>
> Desuden vil visse hjemmesider ikke printe ud. Det kan man kontrollere
> på hjemmesiden, og alle copyright problemer er jo klaret hermed.

Jeg glemte at nævne, at problemet kun er periodisk... Nogle gange kan den
godt udskrive...

/ole