FSB 800
Fra : Devast8or

Dato : 29-04-03 20:23

Så lige denne: http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=320420&kat=

Har ikke set den nævnt her i gruppen, så jeg ville da lige gøre opmærksom på
den. Er jeg helt bagud? :)

Devast8or (som selv sidder med en CPU med 133 MHz FSB)

--
Spamfilter activated

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 29-04-03 21:06

> Devast8or (som selv sidder med en CPU med 133 MHz FSB)

Pas nu på Intels salgsmetoder. 800 Mhz FSB betyder 8 x 133 Mhz. Ingen bus kører 800 Mhz.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 29-04-03 21:08

>800 Mhz FSB betyder 8 x 133 Mhz

6 x 133 = 800

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 29-04-03 21:44

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> wrote in

> Pas nu på Intels salgsmetoder. 800 Mhz FSB betyder 8 x 133 Mhz. Ingen
> bus kører 800 Mhz.

Det er rigtigt, men den kører dog 200MHz FSB (Quad Pumped, 4x200=800)

Mere om priser m.v.
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/04/16/2025923

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Devast8or

Dato : 30-04-03 17:49

Trygleren [9000] wrote:

> Pas nu på Intels salgsmetoder. 800 Mhz FSB betyder 8 x 133 Mhz. Ingen
> bus kører 800 Mhz.

Ja, jeg er klar over at der lave ret eller andet med at gange dem op, men
det må da gå hurtigere end hvis de ikke gør det. Ellers er det jo intet
værd.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Devast8or

Dato : 30-04-03 19:24

Devast8or wrote:

> Ja, jeg er klar over at der lave ret eller andet med at gange dem op,

^^^^^^^^^

Vi prøver igen. Der skulle selvfølgelig have stået "...de laver et..."

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : webfactor