WinFarst TV2000XP
Fra : Johannes Svinth

Dato : 29-04-03 19:06

Jeg har investeret i et TV kortLeadtek WindFast 2000XP når jeg starter Pcen
finder win XP kortet fint nok og installer det fra cden og så når den er ved
at være færdig gård skærmen i sort og genstarter pcen og det gentager sig
.......Hvad er der galt ? kan den ikke køre win xp ?det står der at den kan

Fra : Christian Flintrup

Dato : 04-05-03 10:36

Johannes Svinth <svinth@it.dk> wrote:

> [...]
> ......Hvad er der galt ? kan den ikke køre win xp ?det står der at den kan

Jeg bruger kortet med Windows XP uden problemer, så det skulle der ikke
være noget i vejen for.

Har du prøvet med den nyeste software til kortet?

--
Mange hilsener
Christian Flintrup