Skærm valg..??
Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 29-04-03 18:48

hejsa
skal bruge en skærm til min søn har 1200 kr til det hvad skal jeg købe, har
kigget på en Samsung syncmaster 753S til 1130 kr,hos bjtrading er den dum?
Gode råd modtages med kyshånd
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 29-04-03 19:16

Hvaor stor skal den være og hvad skal max opløsning være?
Gå ind på edbpriser.dk i hardware og find skærme. Vælg max opløsning, max
pris og størelse.
Håber at du kan bruge det til noget.

Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 29-04-03 19:35

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> skrev i en meddelelse
> Hvor stor skal den være og hvad skal max opløsning være?

sorry 17 "

> Gå ind på edbpriser.dk i hardware og find skærme. Vælg max opløsning, max
pris og størrelse.

Har jeg været men vil jo helst have det bedste køb til prisen,noge der har
gjort et godft køb?
opløsning jeg bruger 1024x768, han skal bruge den til spil
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Lasse\(8900\)

Dato : 29-04-03 19:49

> Har jeg været men vil jo helst have det bedste køb til prisen,noge der har
gjort et godft køb?

skal vist osse have en ny staveplade
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 29-04-03 20:28

> [...]
har
> kigget på en Samsung syncmaster 753S til 1130 kr,hos bjtrading er den dum?

Hejsa

Jeg har gode erfaringer med Samsung Syncmaster 753DFX, den har et meget
skarpt klart billede. Den koster lidt mere (omkring 1400 kr), men jeg kan
klart anbefale den.

MVH
Lasse Kjærsgaard

Fra : Gismo

Dato : 29-04-03 21:09

> [...]
har
> kigget på en Samsung syncmaster 753S til 1130 kr,hos bjtrading er den dum?

Prøv evnt her news:dk.edb.hardware.skaerm

Gismo