ASUS A7V
Fra : Aragorn23

Dato : 28-04-03 19:52

Har et ASUS A7V133 bundkort.
Den lille blæser der sidder på chipsættet, larmer som sindsyg. jamen det er
helt vildt... jeg har prøvet at koble det fra, men jeg tror det bliver for
varmt...

Er der nogen der har erfaringer med det?

Fra : Thomas

Dato : 28-04-03 19:54

Det skulle der ikke være noget problem i, men husk at fjerne blæseren helt.

/Thomas

Fra : Aragorn23

Dato : 28-04-03 20:48

ok skal man fjerne blæseren + og kølerklodsen helt?

Jeg troede at det var godt at klodsen sad der!

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 28-04-03 22:01

Der står fjerne _blæseren_ helt.
Jeg tror han mener at det ikke er nok at pille strømmen fra den da den eller
bare vil begrænse den naturlige konvektion omkring køleribberne.

Rune

Fra : Aragorn23

Dato : 28-04-03 22:09

aha det prøver jeg da lige

Fra : Martin K

Dato : 28-04-03 19:57

Aragorn23 wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med det?

Ellers kan du jo kyle en lille Zalman på i stedet..
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458&page=1

--
Martin K

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 28-04-03 23:12

> Er der nogen der har erfaringer med det?

Hejsa

Jeg har selv et Asus A7V133-c, hvor jeg har fjernet selve blæseren på
bundkortet. Jeg har ladet kølepladen blive siddende. Det har kørt uden
problemer i snart et års tid. Så du kan roligt gøre det, med mindre du
overclocker fsb´en eller din kabinettemperatur er sindsyg høj.

MVH
Lasse Kjærsgaard