Ny blæser på grafikkort
Fra : S0ren Hegelund Herma~

Dato : 28-04-03 12:46

Hej Gruppe

Jeg har et Ati Radeon 9000 grafikkort som jeg synes har en lige lovlig hidsig
blæser - dvs. den larmer mere end jeg gider høre på.

Er der nogen der har erfaringer med at udskifte en sådan med en anden der både
køler bedre og larmer mindre ?

MVH Søren Hermansen
--
>- Søren Hermansen - shhbrk@diku.dk-HTTP://www.diku.dk/students/shhbrk-<
* Teori er når vi har forstået alting, men intet virker. *
* Praksis er når alting virker, men ingen forstår hvorfor. *
* Hos os er de to ting forenet: Intet virker og ingen forstår hvorfor! *

Fra : Gismo

Dato : 28-04-03 13:06

"S0ren Hegelund Hermansen" <shhbrk@diku.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blæser - dvs. den larmer mere end jeg gider høre på.
>
> Er der nogen der har erfaringer med at udskifte en sådan med en anden der

Studiedata har et pasivt køleprofil du kan smide på. Jeg har gjort det på
mit gf4 kort. En ven på hans gf3 kort og de er helt lydløse nu!

Gismo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-04-03 17:24

In dk.edb.hardware, S0ren Hegelund Hermansen <shhbrk@diku.dk> says...
> Er der nogen der har erfaringer med at udskifte en sådan med en anden der både
> køler bedre og larmer mindre ?

Har du prøvet i støj-gruppen ?

Det siges at erfaringerne befinder sig der...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen