Skærmbilledet bliver gult
Fra : Lasse

Dato : 27-04-03 06:24

Bedst som jeg sidder og arbejder ved PC'en, ændrer skærmens farver sig til
gullige nuancer. Billedet er der, det er blot farverne der ændres til gult.
Det varer kun et øjeblik, så kommer de oprindelige farver tilbage.
Er det min godt brugte skærm der er ved at dø, eller ligger problemet måske
i skærmkortet ? (GeForce 2 MX 400).
Håber der er en, der kender problemet

m.v.h.
Vivi

Fra : Jacob Larsen

Dato : 27-04-03 10:32

Det er tit skærmen. Kendte en der havde det problem med sit skærmkabel. Det
kunne ikke sidde ordentligt fast mere (i skærmenden), og mistede derfor et
eller flere af farvesignalerne af og til, ligesom du oplever.

Jacob