Manglende SMS på TDC
Fra : Dan Andersen

Dato : 25-03-01 15:59

Er der andre end mig og et par i min omgangskreds, der har problemer med SMS
modtagelse på deres TDC SIM kort??
Min ven har omkring 20 % mistede SMS´er - dvs. sms til ham, der bliver
afvist af systemet - min egen afvisningsstatisstik venter jeg på fra TDC.
Det kunne være meget informativt at høre fra andre, der har samme problemer.
Skriv til mig med dit tlf. mobilnummer.
Jeg skal lige siger, at jeg INTET har med TDC at gøre, men ønsker overfor
TDC at gøre dem opmærksom på, at DE har et problem.
Det har de sådan set også erkendt, men hvormange ud over et par stykker har
det samme??
Dan Andersen, Boks 109, 3060 Espergærde
Tlf.: 4913 5555, Fax: 4913 3455, Mobil: 4011 4555
Hjemmeside: www.dbamott.dk
Se også flg. sider: www.regnvand.dk - www.agenda21helsingor.dk -
www.tandlaegelyngby.dk - www.cafezugarbaby.dk -
www.bastetogbundet.dk

Fra : yes

Dato : 25-03-01 16:47

Det ved jeg ikke helt, men idag kunne man slet ikke sende sms og nogen af
dem som så modtog disse senere, kunne så slet ikke slette dem fra mobilen,
ved nogen så noget om det, altså det med man ikke kan slette beskederne?