Hvad gør jeg lige?
Fra : monty

Dato : 17-05-03 14:25

Jeg har en side som maser sig sammen. Jeg har lavet den på min 19" men går
jeg ind og kigger på en 14" så passer billeder og tekst ikke sammen. Omvendt
hvis jeg laver så det passer med en 14" så passer det ikke med min 19" eller
en 17".

Kan man lægge et script ind som får det til at passe?

Her er et link så I kan se hvad jeg mener.

Dennis

http://hjem.wanadoo.dk/~wan60831/team/start.html

Fra : Jan Ozimek

Dato : 17-05-03 14:56

"monty" <montysnablelA@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> en 17".
>
> Kan man lægge et script ind som får det til at passe?

Jeg tror ikke, at du får brug for et script for at løse problemet.
Jeg går ud fra, at du mener problemet med, at billederne og navnene ikke
passer sammen, hvis man justerer vinduesstørrelsen (eller bruger en anden
opløsning/skærm).
Hvis du lægger en tabel ind med billede og tilhørende tekst i hver "kasse",
er du sikker på, at de altid står sammen, selvom man ændrer på sidens
størrelse.

mvh. Jan

PS. Den der bogstavrække der "jagter" musen på den ene side er pænt
anstrengende

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-05-03 15:35

monty skrev bl.a.:
> [...]
> 14" så passer det ikke med min 19" eller en 17".
>
> Kan man lægge et script ind som får det til at passe?
>
> Her er et link så I kan se hvad jeg mener.

Jeg bruger et lille program for at se størrelsen på siderne.

http://www.applythis.com/browsersizer/

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til