Skade på Trailer.
Fra : Torben Hansen

Dato : 17-05-03 11:58

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan få lavet et par ridser i en trailer
billigt.
Det er en Humbar trailer og den har fået nogen ridser udenpå fra en pæl. Der
er 3 ridser på den plade hvor døren sidder fast og ved Kongeå trailercenter
sagde de det kostede cirka 4000,- plus moms for sådan en ny plade. Det er en
trailer jeg har lånt så jeg var mildest talt i chok.

Venlig hilsen
Tine, Vejle.

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 17-05-03 12:35

In article <3ec614d4$0$282$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, Torben Hansen wrote:
> [...]
> sagde de det kostede cirka 4000,- plus moms for sådan en ny plade. Det er en
> trailer jeg har lånt så jeg var mildest talt i chok.

Selvom det er en heste trailer, så kan jeg ikke lige se hvorfor
dit spørgsmål hører til her inde. Det bliver helt sikkert bedre
besvaret i dk.fritid.bil
Yderligere vil du muligvis også få et brugbart svar i dk.videnskab.jura
specielt hvis du spørger om
bilens ansvarsforsikring dækker skaden?
din egen personlige ansvarsforsikring dækker skaden?
Hvis forsikringen betaler kan du jo være ligeglad med prisen.

Når du stiller spørgsmålet i en anden gruppe end her, så fortæl
også hvilken slags materiale der er tale om. Det har stor betydning
om det er glasfiber, plastik, metal, eller træ. (hvis det er jura
gruppen, så undlad oplysninger om materialet).

JonB

Fra : Tine Gade

Dato : 17-05-03 17:01

Fra : Pia J

Dato : 18-05-03 20:19

"Tine Gade" <tine@miba.auc.dk> wrote in message
> Hejsa.
> Dækker din forsikring ikke? Jeg har også engang ødelagt lyset på en lånt
> trailer, men jeg mener vores forsikring dækkede.
> Tine

Jeg mener kun at der automatisk er ansvarsforsikring med på bilforsikringen
til traileren - dvs hvis man GØR skade med traileren, ikke på den. Skal dog
lige siges jeg ikke har kasko på min gamle spand - måske den gælder for
traileren også, hvis man har det.

:Pia