Illustreret videnskab
Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-05-03 11:25

Fakta:

1) Katte kan godt lide varme.

2) Tortier er kendt for at være viljefaste og til tider lettere dominerende.

Illustrationer kan ses her:
http://home1.stofanet.dk/beydana/taktik.htm

Nogen, der lærte noget om katte?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Niels Peter

Dato : 17-05-03 11:30

Katrine Nederby wrote:
> Fakta:
>
> 1) Katte kan godt lide varme.
>
> 2) Tortier er kendt for at være viljefaste og til tider lettere
> [...]

He, he, det har altid undret mig, hvordan katte gang på gang slipper af
sted med adfærd, man hos mennesker ville regne for dybt psykopatisk, og
endda som regel bliver elsket for det ....

Niels Peter
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-05-03 11:47

In <3ec60cad$0$292$ba624c82@nntp05.dk.telia.net> Katrine Nederby wrote:
> Fakta:
>
> 1) Katte kan godt lide varme.
>
> 2) Tortier er kendt for at være viljefaste og til tider lettere
> [...]

Åh suk! Nu er Ditte ikke en tortie... men de billeder kunne være taget
herhjemme. Det er ganske præcist Dittes måde at overtage Donnas
liggeplads. Gang på gang. Lille finke...

Fra : Christina K

Dato : 17-05-03 12:45

Katrine Nederby <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ec60cad$0$292$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Fakta:
>
> 1) Katte kan godt lide varme.
>
> 2) Tortier er kendt for at være viljefaste og til tider lettere
> [...]

Hej Kathrine

Ha ha, hvor sjovt! Jeg grinte længe over de billeder, de illustrerer
meget godt kattes natur. Jeg synes også tit at metoden bliver brugt
overfor mig, hvis jeg har tilladt mig at sætte mig på en af missernes
yndlingsputtesteder.

Mange hilsener Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-05-03 13:06

"Christina K" <christinakfjerndette@adrfjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget godt kattes natur. Jeg synes også tit at metoden bliver brugt
> overfor mig, hvis jeg har tilladt mig at sætte mig på en af missernes

*lol* -Jamen nu har du jo også kæmpekatte. Jeg tror ikke, mine miniaturer
får ret meget ud af at skubbe til mig *g*

Katrine

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-05-03 14:08

Hehe...typisk tortie kat *GG*

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-05-03 14:53

Katrine skrev
<Nogen, der lærte noget om katte? >

Næh ikke rigtigt..........men det er altid dejligt at se
det man vidste, illustreret, så man ved at man ikke er alene om sine
observationer. Dejlig foto-serie.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.

Fra : Sara

Dato : 17-05-03 18:04

On Sat, 17 May 2003 12:25:22 +0200, "Katrine Nederby"
> [...]

>1) Katte kan godt lide varme.
>
>2) Tortier er kendt for at være viljefaste og til tider lettere dominerende.

HEHEHEHE Den situation ser jeg flere gange om dagen. Shadow skal bare
lige møve sig ind hvor Flash nu engang har bestemt sig for at tage en
lur. Og det foregår på næsten samme måde som på dine billeder. *bg*

Sara

Fra : Coffea ramosa

Dato : 17-05-03 20:16

> Fakta:
>
> 1) Katte kan godt lide varme.
>
> 2) Tortier er kendt for at være viljefaste og til tider lettere
dominerende.

Puha, jeg blev helt forvirret, at der måtte findes videnskab om katte i
denne gruppe?

Meen heldigvis var det blot et par "se min lille kattekilling" digital
billeder, så ingen alarm

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 17-05-03 20:45

On Sat, 17 May 2003 21:15:46 +0200, "Coffea ramosa" <no@mail.com>
wrote:

> [...]
>denne gruppe?
>
>Meen heldigvis var det blot et par "se min lille kattekilling" digital

   Som Nina har skrevet tidligere - højreklik på gruppen og vælg
unsubscribe. Det tjener vist både dig og dem af os der mener at
gruppen er aldeles dejlig som den er bedst. =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.