Profil og album top 10
Fra : Jette

Dato : 17-05-03 09:10

Det er ikke nogen konkurrence og der er ingen præmier Det er bare fis og
ballade, og nogen synes måske det er interessant at vide, hvor mange gange
deres profil eller album er blevet vist.

Kig her (du behøver ikke være logget på):
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/stat_domain.php

Udover nævnte er der også generel hjemmeside statistik med hjemmesidens
samlede besøgstal, søgeord og sidehenvisninger.

Bemærk: Nogle hjemmesider benytter sig af statistik der følger brugernes
færden, når de er logget på. Det gør vores hjemmeside _ikke_. Det kommer jo
naturligvis ikke nogen ved, hvad folk læser eller foretager sig på
hjemmesiden.

Hvis nogen har tekniske spørgsmål til statistikkens funktion, skal I være
velkommen til at skrive til mig privat

Mvh. Jette

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-05-03 09:44

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres profil eller album er blevet vist.
>
> Kig her (du behøver ikke være logget på):

Hej Jette.

Jeg har for tiden tilbagevendende problemer med de direkte links til dele af
hjemmesiden. Jeg bliver næsten hver gang smidt til forsiden (også denne
gang) og må så selv lede mig frem til det, folk gerne vil vise frem. Ret
irriterende Det skete også den anden dag, hvor jeg selv ville linke til
stamtavleartiklen. I korte perioder virker det dog som det skal - også med
links, der tidligere har kikset. Lige nu virker ingen direkte links - heller
ikke i tidligere indlæg (har lige tjekket) Er det mig eller hjemmesiden,
der har et problem?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 17-05-03 09:44

Katrine Nederby wrote:

> [...]
> virker ingen direkte links - heller ikke i tidligere indlæg (har lige
> tjekket) Er det mig eller hjemmesiden, der har et problem?

Hej Katrine (og Jette)

Jeg har ingen problemer med linket, jeg ryger fluks ind det rigtige sted

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 17-05-03 09:57

> [...]
heller
> ikke i tidligere indlæg (har lige tjekket) Er det mig eller

Hej Katrine !

Jeg har samme problem !!!

Hilsen Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Jette

Dato : 17-05-03 11:11

"Katrine Nederby" skrev:
> [...]
> hjemmesiden. Jeg bliver næsten hver gang smidt til forsiden (også denne
> gang) og må så selv lede mig frem til det, folk gerne vil vise frem.

Jeg fandt en lille detalje som er rettet... prøv lige følgende:
Luk alle åbne browservinduer, gå til mit indlæg og klik på linket.

.... og giv mig besked om hvordan det gik...

Mvh. Jette

Fra : Ragna Skott

Dato : 17-05-03 12:28

> [...]
> Luk alle åbne browservinduer, gå til mit indlæg og klik på linket.
>
> .... og giv mig besked om hvordan det gik...

Hej Jette!
Det virker stadig ikke hos mig. Jeg får beskeden: Siden kan ikke vises..
Hvor finder man statistikken manuelt?

Med venlig hilsen
Ragna Skott
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette

Dato : 17-05-03 12:52

"Ragna Skott" skrev:
> Hej Jette!
> Det virker stadig ikke hos mig. Jeg får beskeden: Siden kan ikke vises..
> Hvor finder man statistikken manuelt?

Det er jeg ked af... men jeg skal nok finde fejlen

Du kan gå til statistikken ved at trykke på "Statistik" i øverste højre
hjørne (helt oppe ved "online brugere").

Mvh. Jette

Fra : Ragna

Dato : 17-05-03 13:20

Jette skrev:
>Du kan gå til statistikken ved at trykke på "Statistik" i øverste højre
>hjørne (helt oppe ved "online brugere").

Tak Jette! Nu fandt jeg det!
--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-05-03 09:54

Jette skrev
<Kig her (du behøver ikke være logget på):
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/stat_domain.php >

Jeg kommer "bare" til forsiden, om det så er mit vrag
af en puter der driller ved jeg ikke.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.

Fra : Ragna

Dato : 17-05-03 10:00

Marianne Hellemose skrev:
>Jeg kommer "bare" til forsiden
Det samme her... og min computer er kun et år! Hvorfor, Jette?

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 17-05-03 10:10

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> Det samme her... og min computer er kun et år! Hvorfor, Jette?

Jeg kommer direkte ind på statestikken, med en oldsag af en computer :-
)
Tror egentligt ikke det har så meget med selve computeren at gøre, men
kan ikke gennemskue hvad det så skyldes.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-05-03 10:27

On 17/05/2003 10:10, in article uaq4ab.cr62.ln@tatooine.omnix.dk, "Jette"
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> [...]
> hjemmesiden.
>
> Hvis nogen har tekniske spørgsmål til statistikkens funktion, skal I være

Første gang jeg prøvede linket, kom jeg til members.valadite siden... Og
derefter forsiden... Kunne ikke finde statistikken derfra.
Anden gang jeg prøvede linket, kom jeg til statistikken...
Mvh Camilla
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-05-03 11:29

Camilla Baird skrev
<Anden gang jeg prøvede linket, kom jeg til statistikken..>

Osse mig............tsk tsk så jeg skal nok ikke give "vraget"
skylden for det

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-05-03 23:24

> [...]
> derefter forsiden... Kunne ikke finde statistikken derfra.
> Anden gang jeg prøvede linket, kom jeg til statistikken...

Min erfaring er, at man første gang man bruger et direkte link kommer til
forsiden. Hvis man så går tilbage og trykkern på linket en gang mere kommer
man til den rigtige side.

Hilsen
Bente

Fra : Pia J

Dato : 18-05-03 08:42

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Min erfaring er, at man første gang man bruger et direkte link kommer til
> forsiden. Hvis man så går tilbage og trykkern på linket en gang mere
kommer
> man til den rigtige side.

jep.

:Pia

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 17-05-03 16:34

Jette wrote:
> [...]
> mange gange deres profil eller album er blevet vist.
>
> Kig her (du behøver ikke være logget på):

Hej Jette

Når jeg fra statistikken over f.eks. profiler, klikker på en af "top
10'erne", så åbner et nyt vindue med meddelelsen : Siden kan ikke findes

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : Jette

Dato : 17-05-03 17:00

"Marianne Juul Pedersen" skrev
> Hej Jette
>
> Når jeg fra statistikken over f.eks. profiler, klikker på en af "top
> 10'erne", så åbner et nyt vindue med meddelelsen : Siden kan ikke findes

Hovsa! ... det er fordi at "webmoster" sommetider er for hurtig til at
offentliggøre tingene... linkene er ikke lavet færdige. Jeg regner med at
man skal have vist den profil for den person eller den kat man klikker på

Mvh. Jette

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 19-05-03 22:06

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> Udover nævnte er der også generel hjemmeside statistik med hjemmesidens
> samlede besøgstal, søgeord og sidehenvisninger.

[snip]

Når man kigger på statistikken vedr. søgeord, er der én, der har brugt
følgende: skifte pære kat

Det giver altså mig nogle mærkelige billeder på den indre skærm

Mvh. Camilla Hæstrup

P.S. Sjov idé med statistik forøvrigt - ros til Jette!

Fra : Jette

Dato : 20-05-03 18:53

"Camilla Hæstrup" skrev:
> Når man kigger på statistikken vedr. søgeord, er der én, der har brugt
> følgende: skifte pære kat
>
> Det giver altså mig nogle mærkelige billeder på den indre skærm

Vedkommende har nok ledt efter vittigheden om hvor mange katte der skal til
at skifte en pære... den ligger under "Historier" og hedder "Hvor mange
katte skal der til for at skifte en elektrisk pære?"

> P.S. Sjov idé med statistik forøvrigt - ros til Jette!

Tusind tak

Mvh. Jette