Se Det Er Bredbånd !
Fra : Mads

Dato : 17-05-03 06:32

http://www.dbnet.dk

Jeg skal da helt klart se om ikke jeg kan overbevise min ejendom om dette !!

Eller er der nogen der kender noget tilsvarende ??

Hilsen Mads

Fra : jens

Dato : 17-05-03 10:24

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dbnet.dk

De er ikke gode til at lave www sider da.

mvh Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-03 10:33

"jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message

> "Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> De er ikke gode til at lave www sider da.

"Brug menuen til højre." og så er menuen til venstre

Fra : jens

Dato : 17-05-03 10:42

> "jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message

> "Brug menuen til højre." og så er menuen til venstre

Prøv på en 15" i 800*600 så er der ingen menu.
Hverken til øjre eller venstre.

mvh Jens

Fra : Mads

Dato : 17-05-03 12:11

> "jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message

> "Brug menuen til højre." og så er menuen til venstre

LOOOL Tænkte jeg sgu ikke lige på, men jeg kunne sgu godt tanke mig 10 Mbit

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-03 12:17

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> wrote in message

> LOOOL Tænkte jeg sgu ikke lige på, men jeg kunne sgu godt tanke mig 10
Mbit

Ja, men det er ikke noget med XDSL at gøre. Så du burde have postet dit
spørgsmål i dk.edb.internet.udbydere gruppen

Fra : jens

Dato : 17-05-03 12:17

> [...]
meddelelse

> LOOOL Tænkte jeg sgu ikke lige på, men jeg kunne sgu godt tanke mig 10

Også mig, men den side lover ikke godt for hvad man får fra det firma synes
jeg.

Mvh Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-03 12:21

> Også mig, men den side lover ikke godt for hvad man får fra det firma
synes
> jeg.

Nu er Dansk bredbånd, vist tidligere været Bredbaandsbolaget...

Fra : jens

Dato : 17-05-03 12:25

> "jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote in message

> synes
>
> Nu er Dansk bredbånd, vist tidligere været Bredbaandsbolaget...

Hvorfor gik de fallit ?
Eller følger de bare trenden fra TDC og skifter navn hvert kvartal for ikke
at virke kedelige ?

mvh Jens

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 18-05-03 02:55

> Hvorfor gik de fallit ?
> Eller følger de bare trenden fra TDC og skifter navn hvert kvartal for
ikke
> at virke kedelige ?
>
> mvh Jens

De er ikke gået fallit, de opretter skam stadig beboerforeninger med
netværk.

jeg har selv en server stående derude hos mine forældre, og det sparker max
røv. får ALTID 10 mbit til serveren.

prøv evt at download noget fra www.jegergud.dk den side hostes på min unix
box på en DBNET 10 mbit linje

- Tonny, gud

Fra : Søren Schaarup

Dato : 18-05-03 12:39

Jeg hentede med 810Kb/sec :)

SS.

Fra : Jens Petersen

Dato : 17-05-03 13:18

On Sat, 17 May 2003 07:32:13 +0200, "Mads" <snoop_adsl@hotmail.com>
wrote:

>http://www.dbnet.dk
>
>Jeg skal da helt klart se om ikke jeg kan overbevise min ejendom om dette !!
>
>Eller er der nogen der kender noget tilsvarende ??

Bredbåndsbolaget?

Det er jo en gammel nyhed.

--
Jens

Foolproof?!? *HAH!* Fools are too ingenious.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-05-03 09:53

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> wrote in

> http://www.dbnet.dk
>
> Jeg skal da helt klart se om ikke jeg kan overbevise min ejendom om
> dette !!

Har du læst:
http://www.dbnet.dk/html/saadan/saadanfs.html

"Antal af lejligheder
For at få lagt bredbånd i ejendommen skal boligforeningen består af minimum
100 lejligheder. Men hvis du bor i en boligforening med under 100
lejligheder, så forhør dig hos de andre boligforeninger i nærheden af din.
Hvis flere boligforeninger slår sig sammen i området, kan bredbånd uden
problemer blive installeret i ejendommen."

Så det er vist ikke kun din egen ejendom du skal overbevise (med mindre der
er rigtig mange lejligheder i den).

Dertil kommer at installationsprisen per lejlighed er 4375 inkl. moms. Det
er ikke nemt at overbevise Hr. og Fru. Olsen om at de har behov for at give
et beløb i den størrelsesorden for at få internet :)

Så held og lykke med det. Jeg ser frem til at der kommer gang i Aalborg, og
ikke bare Storkøbenhavn ;)

Flemming