Billeder af vores nye kradsetræ...
Fra : Louise Viborg

Dato : 16-05-03 21:52

Som lovet har jeg taget et par billeder af vores nye kradsetræ. Dvs.
det er vores gamle, som vi har bygget videre på, og kattene er rigtig
glade for det
Se bare her: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=135

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/ killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : Ida

Dato : 16-05-03 22:12

--
"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Shuno Zahra's norske skovkatte
> www.shunozahra.dk
>
> Formidling af vildtlevende katte/ killinger

Hej Louise *s*

Flot ser det ud og misserne ser også velfornøjede ud
Den store kasse med flere etager, hvor har du købt den henne ? Jeg har flere
gange været på udkig efter sådan en, men har ikke kunnet finde en forhandler
:-/

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-05-03 22:20

Hej Ida!
Vi har købt det hele hos Likita. Tårnet er sådan et hvor de kan
rende op og ned inde i det.

On Fri, 16 May 2003 23:11:58 +0200, "Ida" <corkycoon@hotmail.com>

Fra : Ida

Dato : 17-05-03 00:15

--

> [...]
> Shuno Zahra's norske skovkatte
> www.shunozahra.dk¨
>
> Formidling af vildtlevende katte/killinger

Syntes nok det lignede Litikas miljø - jeg vil straks bestille en udvidelse
til min egen model herhjemme.. tak for det

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Christina K

Dato : 16-05-03 22:26

Hej Louise og Jakob

Nøjj, hvor er vi misundelige. Hvor ser den hyggelig og lækker ud.

Hilsen Christina og misserne
--
www.purpletribes.dk

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> skrev i en