Hvem forhandler Micro Cars i DK?
Fra : Claus Smith

Dato : 16-05-03 12:59

Har netop set i et udsendt kuponhæfte at man kan købe de små Micro Cars, men
mener at jeg har set dem fornyligt til noget billigere priser på en dansk
hjemmeside.

Nogen som kender links?

Har prøvet Google.com uden videre held.

Claus Smith

Fra : Bettina Hansen

Dato : 19-05-03 16:12

Claus Smith wrote:
> [...]
> mener at jeg har set dem fornyligt til noget billigere priser på en dansk

Prøv evt på qxl.dk - der købte jeg et par stykker for noget tid siden -
og jeg har lige checket at de stadig kan fås (søg efter "verdens
mindste" så finder du dem). De sælges for 100-125 kr/stk hertil kommer
så porto, men hvis jeg husker rigtigt er det stadig en hel del billigere
end kuponhæftet :)

Mvh Bettina

---
http://chin.dk