Opsagt Tiscali? - HUSK! at tjek ok du har ~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-05-03 12:37

Hvis jeg er OT må jeg jo futtes væk :)
Ved et tilfælde faldt jeg over min papirer fra min Tiscali ADSL forbindelse
der blev opsagt i December måned (jeg havde forlænst glemt alt om dem). Hvor
jeg rigtig nok havde fået en kreditnota ~1uge efter forbindelse var opsagt
på små 1000,-
Den anden dag er jeg ved at rode min gamle papirer igennem og får derfor en
'ahaeeee' oplevelse, jeg har nemlig aldrig fået udbetalt det omtalte beløb
selvom der stod på kreditnotaen det ville kommer på en check til mig.
Et opkald til Tiscali bekræfter at jeg havde 1000,- til gode og de vil blive
indsat på min konto hurtigst muligt.

Så er det bare jeg sidder tilbage med en lidt dårlig smag i munden af , hvad
nu hvis jeg ikke havde fået en ahae oplevelse?
6måneders ventetid på en check er da vist lige i overkaten imho(godt nok har
de væres langsomme med at udsende regninger meeen :)) - såe andre end mig
der har opsagt deres adsl bør nok lige kigge lidt nærmere på deres
kreditnota..

Alt ros til deres nye tlf support - det tog 3minutter at komme igennem..

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : jens

Dato : 16-05-03 12:00

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3ec37b9b$0$76059$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvis jeg er OT må jeg jo futtes væk :)

Klip .-.

Jeg har haft samme oplevelse med TDC da jeg lukkede den faste telefon.
Et mindre beløb på små 200 men alligvel..........

mvh Jens