Kopiering af helt web-site, programnavn?
Fra : as

Dato : 14-05-03 20:11

Hej

For et par år eller tre siden, havde jeg et program der kunne kopiere et
helt (tilfældigt) web site på Nettet til min egen PC. Det er forsvundet for
længst. (ikke ftp).
Nogen der kender eet der kan downloades? Har kigget på Tucows uden held!

Mvh.
as

Fra : AlleyKat

Dato : 14-05-03 20:39

"as" skrev :
> [...]
forsvundet for
> længst. (ikke ftp).
> Nogen der kender eet der kan downloades? Har kigget på Tucows uden held!

Så tror jeg ikke du har kigget det rigtige sted.
http://tucows.cybercity.dk/offline95_default.html

/AlleyKat

Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 14-05-03 20:40

On Wed, 14 May 2003 21:11:18 +0200, "as" <astaehr@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>længst. (ikke ftp).
>Nogen der kender eet der kan downloades? Har kigget på Tucows uden held!

Offline Explorer Pro

http://www.download.dk/index.asp?Kat=browsere&SubKat=offline

Med venlig hilsen
Søren Bo Rødgaard Henriksen

Fra : LC

Dato : 14-05-03 21:54

> [...]

>længst. (ikke ftp).
>Nogen der kender eet der kan downloades? Har kigget på Tucows uden held!

Jeg bruger winWinHTTrack, som er freeware
http://www.httrack.com/

FUT: dk.edb.internet.software

LC

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 15-05-03 08:51

as wrote:

> For et par år eller tre siden, havde jeg et program der kunne kopiere et
> helt (tilfældigt) web site på Nettet til min egen PC. Det er forsvundet for
> længst. (ikke ftp).

Bruger du Linux, kan du benytte wget.

--
/kenne
Hørt sige: "Det er takket være nørderne at din maskine oversætter

Fra : Morten Jes Lehrmann

Dato : 17-05-03 10:24

Kenneth Kristensen <kenne@IDontLikeSpam.control.auc.dk> writes:

> Bruger du Linux, kan du benytte wget.

wget er GNU software og findes også til Windows:

http://wget.sunsite.dk

Mvh
Morten

--
Running:
SuSE Linux 8.0 and -o)

Fra : FreakLikeMe

Dato : 26-06-03 19:14

Vil gerne lige tilføje at du skal huske at webmasteren har copyright
på sine scripts der er brugt på en hjemmeside...!

Synes lige det skulle nævnes, idet få er klar over dette.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-03 20:14

FreakLikeMe <denmark_cyber@hotmail.com> skrev :

>Vil gerne lige tilføje at du skal huske at webmasteren har copyright
>på sine scripts der er brugt på en hjemmeside...!

Det afhænger da så sandelig af, hvilke script det er.

Meget javascript er blot standardscripts, som man næsten har
ophavsret til.

Er der så lavet et eller andet specielt, så ja.
Men det kan jo sagtens være noget, som er frigivet til almen brug
og hentet på f.eks. dynamicdrive.com eller sådan et sted.

PS. Du poster i utf-8, som ikke er velegnet at bruge i news
(endnu), der er en del newsreadere der ikke forstår det.
Brug iso 8859-1 i stedet for.
--
Knud

Fra : FreakLikeMe

Dato : 27-06-03 12:24

>PS. Du poster i utf-8, som ikke er velegnet at bruge i news
>(endnu), der er en del newsreadere der ikke forstår det.
>Brug iso 8859-1 i stedet for.

hm....det har jjeg haft problemer med før....men jeg kan ikke vælge
8859-1 i mine indstillinger :(

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-06-03 15:47

FreakLikeMe <denmark_cyber@hotmail.com> skrev :

>hm....det har jjeg haft problemer med før....men jeg kan ikke vælge
>8859-1 i mine indstillinger :(

Der er gået kuk i dine codecs, prøv at installer den igen.

Evt. ved at hente den igen hos forteinc.com.
--
Knud

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 15-05-03 10:09

Kenneth Kristensen, du skrev:

> Bruger du Linux, kan du benytte wget.

Wget er da ikke noget der er specielt for Linux.

Fut dk.edb.internet,dk.edb.internet.software

--
Henrik
Svar bedes baseret på RFC 2324