Nedtæling og adgang?
Fra : Michael Pedersen

Dato : 14-05-03 15:52

Jeg er ved at lave en startside til min hjemmeside, som går i
luften d. 1/6-03.
Jeg har fundet ud af, hvordan jeg laver en countdown, men kan jeg
gøre sådan, at der kommer en knap frem når countdown'en er
færdig, så man kan komme ind, og hvordan?

MVH Michael Pedersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Winther

Dato : 14-05-03 22:23

"Michael Pedersen" <michael@bitcafe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre sådan, at der kommer en knap frem når countdown'en er
> færdig, så man kan komme ind, og hvordan?

Hej Michael

Principper er bare at du skal teste på hvornår nedtællinger er færdig.

Har lavet et lille eksempel der illustrerer hvorledes det kan gøres.

<head>
<title>Untitled</title>
<script language="JavaScript1.2">
function decrementCounter() {
field = document.getElementById( "tester" );
current = field.innerText;
current = current - 1;
field.innerText = current
if ( current == 0 ) {
document.getElementById("logInButton").style.display = "block";
}
else {
setTimeout('decrementCounter()', 1000)
}
}
</script>
</head>

<input type="Button" id="logInButton" style="display:none;" value="Log In">

Venlig Hilsen

Jacob Winther
IT-C

---

Fra : Henrik

Dato : 19-05-03 20:46

> Har lavet et lille eksempel der illustrerer hvorledes det kan gøres.

Glimrende eksempel. Kan du fortælle mig hvordan man formaterer nedtællingen
med hensyn til f.eks. skrifttype og størrelse?

/Henrik