UNI2 ADSL
Fra : buller17@yahoo.com

Dato : 14-05-03 13:59

Jeg har ingen virksomhed eller telefon abonement hos tele2/uni2, men
kunne godt tænke mig UNI2 ADSL tilbud - der er rettet mod
virksomheder.
Ifølge teleprisguiden (
http://www.teleprisguide.dk/abonnement.asp?type=1&subscriptId=2624 )
behøves jeg ikke noget tlf abo hos dem. Jeg bor på kollegie og har
fastnet som er noget debitel (kollegiesystem) tror jeg.
Atså mit spørgsmål er; om jeg som privat kan få UNI2 ADSL??

på forhånd mange tak

Morten T

P.S. Cybercity kunne godt levere ADSL med mit tlfnr, så der burde vel
ikke være det store prob for uni2 :)

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 14-05-03 14:04

buller17@yahoo.com wrote:
> [...]
> kollegie og har fastnet som er noget debitel
> (kollegiesystem) tror jeg. Atså mit spørgsmål er; om jeg

Havde det ikke været nemmere at maile til UNI2 ?