Langsom FTP
Fra : Jens W. Skov

Dato : 25-03-01 13:46

jeg har problemer med en maskine med RH7 og Plesk.
FTP overførsler foregår MEGET langsomt. Den kører ProFTPD 1.2.0

--
Jens W. Skov

Fra : Martin

Dato : 25-03-01 13:59

Har du sat 32bit adgang og DMA til på dine harddiske?
det gøres med programmet hdparm

skriv:
hdparm -c1 /dev/hdX
hdparm -d1 /dev/hdX

MVH
Martin

Fra : Jens W. Skov

Dato : 25-03-01 15:12

Kan man vidt ikke på et raid-1
Langsomt vil sige 1-2 kb/s over min 100 mbit/s. HTTP kører forrygende
og maskinen kan også sagtens wget'e med fuld hastighed.

--
Jens W. Skov, JS Consult.
For high quality web and mail hosting at fair prices visit

Fra : Henrik Larsson

Dato : 26-03-01 09:12

> jeg har problemer med en maskine med RH7 og Plesk.
> FTP overførsler foregår MEGET langsomt. Den kører ProFTPD 1.2.0

Prøv med:
UseReverseDNS off

Mvh Henrik

Fra : Jens W. Skov