FWA
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-03 23:55

hejsa,
jeg overvejer lidt et skift til Sonofons FWA..
Er der nogen der har erfaringer med ping tid i FPS -spil ???
Hvad er deres reelle down/upstream på f.eks. 512/512 eller 1/512 og er
de stabile... ?? Jeg
har hørt lidt rygter om at det reelt går hurtigere end angivet, men er
der perioder hvor hastigheden er langsommere ?

På forhånd tak.
Martin

Fra : stig klausen

Dato : 19-05-03 17:09

jeg har ledt på sonofon hp og søgt på jubii søgemaskine og kan ikke finde
noget FWA produkt .
nogen der kan give links til dette ?.
eller evt . internet via sattelit

stig

Fra : jens

Dato : 19-05-03 17:39

"stig klausen" <sdk@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har ledt på sonofon hp og søgt på jubii søgemaskine og kan ikke finde
> noget FWA produkt .
> nogen der kan give links til dette ?.
> eller evt . internet via sattelit

http://www.arrownet.dk/gennemluften/

http://www.sonofon.dk derefter : erhverv - produkter - data - sonofon
bredbånd

Det er gemt langt væk hos dem.

Mvh Jens

Fra : Nicolaj Mejnert

Dato : 20-05-03 10:31

"Martin S." <real_warhawk(YEP)hotmail.com> wrote
> jeg overvejer lidt et skift til Sonofons FWA..
> Er der nogen der har erfaringer med ping tid i FPS -spil ???

Jeg har god ping på jubii CS server 20- max 30, om der er fordi jeg bor kun
300m fra msten ved jeg ikke.

> [...]
> har hørt lidt rygter om at det reelt går hurtigere end >angivet, men er
der perioder hvor hastigheden er langsommere ?´

DL: altid 115-122kb/s UL: 58-64kb/s (FTP) så uploaden er lidt hurtigere end
den burde være. Sonofon har lavet deres 1024/256 om til 1024/512, for UL
kørte alligevel som 512, det er nok derfor du har hørt at det går hurtigere
end man betaler for.
Det er kun hvis himmel og jord står ud i ét, at forbindelsen kan halte lidt.
Jeg er meget tilfreds med stabilitet og hastighed/ping.

Nicolaj Mejnert