Masser af nye billeder.
Fra : Helle

Dato : 13-05-03 22:08

Hejsa Gruppe.

Jeg har netop lagt en masse nye billeder ind på min profil på gruppens
hjemmeside. Kæresten har købt digitalt kamera så nu bliver der taget mange
billeder I kan bla. se en smart gitterdør vi har som mange har
efterspurgt billeder på.

Håber I har lyst til at gå ind og se mine "små" vidunderbørn *s*

Mvh Helle Nielsen

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Ragna

Dato : 14-05-03 19:06

Hej Helle!
De er godt nok ikke til at stå for, og det ser ud til, at de har rigtig
meget fornøjelse af hinanden.
Billedet, hvor de sover i etager, er vældig sødt.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Helle

Dato : 14-05-03 19:53

> [...]
> meget fornøjelse af hinanden.
> Billedet, hvor de sover i etager, er vældig sødt.

Hej Ragna.

Ja de er nu søde - og de har det også godt sammen. Dog er det snart længe
siden at de har ligget og puttet sammen og vasket hinanden, men håber ikke
det er noget dårligt tegn. De slås ikke - jo altså engang imellem har de
lige en tur hvor de er lidt trætte af hinanden men ellers går de bare rundt
og hygger sig, leger og slapper af.
Ja det er helt fint at de er begynt at ville sove i transportkasserne - men
nu er det selvfølgelig også længe siden de har været ved dyrlægen. Vi har
transportkasserne stående i soveværelset af flere årsager. Både fordi de kan
bruges som huler og gemmesteder for misserne og hvis der nu skulle blive
brand så er det hurtigt og nemt at få misserne ind i kasserne.

Mvh Helle

Fra : Stine N. Hilskov

Dato : 18-05-03 20:50

dddd