ekstra lår søges
Fra : Pia J

Dato : 13-05-03 21:16

Nej, det er ikke fordi mine egne ikke er store nok - de trænger blot til en
pause!

Muddi har efter sin operation vist sig at være skabssiameser. Hun svarer når
man snakker til hende, og kravler rundt på mig konstant, lægger sig tilrette
så snart der er bare en lille vandret plet på min krop eller ved siden af,
spinder og hygger og vader ind foran uanset hvad jeg laver. Følger efter mig
rundt i huset, så selv Hannibal må give op - det er ellers hans job.

Suk.

Fra : maz

Dato : 13-05-03 21:42

"Pia J" wrote in message
> Muddi har efter sin operation vist sig at være skabssiameser.
Lad nu bare være, Pia..... du nyder det sikkert lige så meget som Muddi :)
Hun er bare glad for at du tager dig så godt af hende :)

Fra : Stine N. Henriksen

Dato : 14-05-03 10:58

du skal bare give hende elektrisk stød så holder hun op

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-05-03 22:00

Pia J skrev
<Muddi har efter sin operation vist sig at være skabssiameser>

*GGG* jamen er det ikke dejligt......................
Næsemøz til Muddi (en siameser) fra Baby (en anden
siameser)

Fra : Kate

Dato : 13-05-03 22:16

Hæhæhæ, tror jeg må give Maria ret

Hvor lyder hun altså dejlig hende Muddi. Det er skønt at høre.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Pia J

Dato : 14-05-03 06:56

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in message
> Hæhæhæ, tror jeg må give Maria ret
>
> Hvor lyder hun altså dejlig hende Muddi. Det er skønt at høre.

En sprøjte til hende havde virkelig været spild af et liv, sød og venlig,
god til at kommunikere, hendes største fejl er alt det hår der fyger om
hende konstant, og som jeg ikke kan tåle...

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-05-03 22:24

> Nej, det er ikke fordi mine egne ikke er store nok - de trænger blot til
en
> pause!
Har du ikke en mand til samme formål ?

> Muddi har efter sin operation vist sig at være skabssiameser.
Skulle spørge fra ham-du-ved-nok om hvad der er i vejen med det?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pia J

Dato : 14-05-03 06:50

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message

> Skulle spørge fra ham-du-ved-nok om hvad der er i vejen med det?

Jo altså - men nogen gange kunne jeg godt tænke mig at lave noget andet...
Og Hannibal går hver gang forgæves, når han trænger til et put - der ligger
altid en dåm pige!

:Pia

Fra : Birgitte

Dato : 14-05-03 00:45

> [...]
mig
> rundt i huset, så selv Hannibal må give op - det er ellers hans job.

Hej Pia
Kender godt til problemet... Journey vores skovkatkastrat skal efter han
blev neutraliseret sidde ovenpå, ikke ved siden af.
Han skal også ligge ovenpå og ikke ved siden af.
Han tror vi kun er skabt til at have en hånd på ham 24 timer i døgnet,- han
skal kløes bag ørene og på maven, kan simpelthen ikke få nok... Han elsker
at skrive mail, er bare ikke så god til at stave, elsker at lave mad, og
forstår simpelthen ikke han ikke må hjælpe til med poterne når der skal
røres fars til deller...
Han vil resolut hjælpe til, når der er toiletbesøg... han vil hive papiret
af,- han forstår bare ikke, at jeg ikke behøver en hel rulle af gangen.
Så jeg trænger også til aflastning....
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk