IE 6.0 - Vis kilde
Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-05-03 17:07

Hej

Min IE "nægter" pludselig at udføre "Vis kilde" - både via højreklik og
menupunktet "Vis"... Når jeg vælger "Vis kilde" - uanset metode - sker der
absolut intet.
Har tidligere kunnet udføre begge kommandoer uden problemer, så hvad er mon
gået galt?

Mvh. Camilla

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-05-03 17:17

Camilla Scharff wrote:
> Min IE "nægter" pludselig at udføre "Vis kilde"
> hvad er mon gået galt?

Virker din notesblok?
C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-05-03 17:42

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev..
> Virker din notesblok?
> C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE

Ja - den ligger dog under programmer/tilbehør.

Mvh. Camilla

Fra : schlafen

Dato : 13-05-03 18:55

> [...]
> absolut intet.
> Har tidligere kunnet udføre begge kommandoer uden problemer, så hvad er

Tøm "temporary internet files" - det plejer at afhjælpe problemet

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-05-03 19:39

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev ...
> Tøm "temporary internet files" - det plejer at afhjælpe problemet

Simpel løsning - så simpel, at jeg slet ikke selv havde tænkt på, at det
kunne være en mulig løsning
Men det virkede altså, så nu kan jeg igen få vist kilde!

Tak,
Camilla