Dato på ny ver. af RH+KDE21?
Fra : Peter Andersen

Dato : 25-03-01 13:41

Er der nogen der ved hvornår RH kommer med en ny version med KDE21?

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 25-03-01 13:43

On Sun, 25 Mar 2001, Peter Andersen wrote:

> Er der nogen der ved hvornår RH kommer med en ny version med KDE21?

RedHat 7.1 har været i beta i ca. 2 måneder. Jeg mindes at have læst
noget om, at de håbede at frigive den midt i marts, men det gjorde de
tilsyneladende ikke :)

Mon ikke, de putter KDE 2.1 på den? Ellers kan man jo bare hente KDE 2.1
til Redhat 7.0 eller 6.x...

Rasmus

Fra : Peter Andersen

Dato : 25-03-01 17:02

"Rasmus Bøg Hansen" <moffespam@amagerkollegiet.dk> wrote in message
k...

> [...]
> tilsyneladende ikke :)
>
> Mon ikke, de putter KDE 2.1 på den? Ellers kan man jo bare hente KDE 2.1

Ja, det har jeg også gjort til en RH7, men af en eller anden ubestemmelig
grund kører det temmelig dårligt! Min SuSE 71 kører perfekt med KDE20, kan
det mon være 2.1 der er gal?

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 25-03-01 17:12

> Ja, det har jeg også gjort til en RH7, men af en eller anden ubestemmelig
> grund kører det temmelig dårligt! Min SuSE 71 kører perfekt med KDE20, kan
> det mon være 2.1 der er gal?

Mystisk - det kører fint på min (bedre end 2.0 og 2.0.1)... Jeg har
ganske vist oversat dem fra rpm-sovsen, men det plejer ikke at gøre
så stor forskel som fra 'ret dårligt' til 'ret godt'...

Rasmus

--
-- [ Rasmus 'Møffe' Bøg Hansen ] --------------------------------------
Beware of bugs in the above code;

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 25-03-01 21:12

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Mystisk - det kører fint på min (bedre end 2.0 og 2.0.1)...

Også her.

> Jeg har ganske vist oversat dem fra rpm-sovsen, men det plejer ikke
> at gøre så stor forskel som fra 'ret dårligt' til 'ret godt'...

Det gør det åbenbart i dette tilfælde. De eneste jeg har set klage over
hastigheden i KDE2.1 er RH7 brugere som har installeret de binære rpm
pakker.

--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Jesper FA

Dato : 25-03-01 23:32

Thomas Overgaard wrote:

> Det gør det åbenbart i dette tilfælde. De eneste jeg har set klage over
> hastigheden i KDE2.1 er RH7 brugere som har installeret de binære rpm
> pakker.

Men det kører dog fint ved mig. Det eneste jeg har at bemærke er at det
bruger en god mængde ram, men det må man vel forvente.

$ free
total used free shared buffers cached
Mem: 255768 251056 4712 0 4952 65336
-/+ buffers/cache: 180768 75000
Swap: 104380 120 104260

Så hvis man ikke har for meget ram kan det måske være grunden.

--
Jesper

Fra : Peter Andersen

Dato : 26-03-01 15:00

jeg har installeret fra i386.rpm samt hvad der skulle bruges af dependencis
(nyeste jeg kune finde)....og jeg har 256MB RAM

Ok, men det er da altid noget at ingen andre har problemer...men jeg tror nu
jeg venter til at den kommer rigtigt fra RedHat....SUSe kører rigtig
godt.::!