Vikingespil regler
Fra : Olsen

Dato : 12-05-03 22:01

Vikingespil kan købes i Føtex m.m., men hvor kan jeg finde reglerne på
nettet?
(Vi har lavet vores eget spil)

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Tina

Dato : 12-05-03 23:42

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vikingespil kan købes i Føtex m.m., men hvor kan jeg finde reglerne på
> nettet?
> (Vi har lavet vores eget spil)

Er det det vikingespil, der også kaldes Kubb?

- For så ligger reglerne her: http://www.gamesweb.dk/regler/kubb.htm

Tina

Fra : Olsen

Dato : 12-05-03 23:55

Tina wrote:
> Er det det vikingespil, der også kaldes Kubb?
>
> - For så ligger reglerne her: http://www.gamesweb.dk/regler/kubb.htm
>
> Tina

Du er en helt! Kys på kinden. Takker.

Fra : Nette

Dato : 13-05-03 08:21

"Tina" skrev i en meddelelse
> Er det det vikingespil, der også kaldes Kubb?
>
> - For så ligger reglerne her: http://www.gamesweb.dk/regler/kubb.htm

God fornøjelse med det. Det er et rigtig godt familiespil, hvor det kan
læmpes på reglerne for de yngste familiemedlemmer.

Nette,- som selv skal ud og investere i et sådant spil i år.