knæoperation i morgen
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-05-03 21:35

Så er det i morgen det sker, det er i morgen jeg skal ha' opereret mit knæ,
uha jeg begynder at være nervøs, men jeg prøver at sige sige til mig selv,
at det nok skal gå godt

Bare et lille pust fra mig

Bolette

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-05-03 22:19

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev

> Så er det i morgen det sker, det er i morgen jeg skal ha' opereret mit
knæ,
> uha jeg begynder at være nervøs, men jeg prøver at sige sige til mig selv,
> at det nok skal gå godt

Mon ikke også det gør det?
Husk det er dig der er nervøs, og ikke de personer der skal udføre
indgrebet, de har nemlig prøvet det før!

Pøjpøj med det!

Mvh.

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-05-03 22:28

Bolette Nielsen wrote:

> Så er det i morgen det sker, det er i morgen jeg skal ha' opereret mit knæ,
> uha jeg begynder at være nervøs, men jeg prøver at sige sige til mig selv,
> at det nok skal gå godt

pøj pøj

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-05-03 20:02

Hej Uffe og Carsten

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> men jeg prøver at sige sige til mig selv,
> at det nok skal gå godt

Tusind tak for jeres opbakning, det betød meget for mig. Alt er gået rigtig
godt, så jeg er selvfølgelig glad og tilfreds, også over det nu er
overstået.

Jeg har heldigvis ikke smerter ( har selvfølgelig taget et par piller for at
forbygge smerterne ), så det er jo endnu bedre.

Det er en meget underlig fornemmelse at være i gips, for man er jo bare
"låst" fast, men mon ikke jeg vender mig til den meget snart?

Endnu engang tak for jeres pøj pøj

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-05-03 23:24

Bolette Nielsen wrote:

> Tusind tak for jeres opbakning, det betød meget for mig. Alt er gået rigtig
> godt, så jeg er selvfølgelig glad og tilfreds, også over det nu er
> overstået.

Det er jeg oprigtig glad for at høre, at din operation er godt som den
skulle.

Nu er det bare med at passe på med ikke at overanstrenge dig i
optræningsperioden (ved overanstrengelse risikerer du, at blive "sat
tilbage" i genoptrænings-stadie eller hvad det nu hedder når man har
fået sig trænet lidt op og man får et "tilbagefald".

Lyt til fysioterapeuten og lægerne.....og ikke mindst lyt til hvordan
din krop har det med de enkelte øvelser.

Må man spørge hvad lægen var inde og operere på inde i knæet? Menisken,
brusken, korsbånd?
(man bliver jo så'en lidt nysgerrig )

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-05-03 13:28

Hej Carsten
"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> Må man spørge hvad lægen var inde og operere på inde i knæet? Menisken,
> brusken, korsbånd?
> (man bliver jo så'en lidt nysgerrig )

Det må man da bestemt. Jeg ved ikke helt hvad det hedder, men operationen
var baseret på, at jeg har ( haft ) en lidt for løs knæskald, så det var
noget der skulle strammes op inde i knæet.
Der bliver jo tit brugt en masse mærkelige ord, derfor kan jeg kun komme med
denne beskrivelse

Jeg har dog nogen flere smerter i dag end i går, men det skyldes jo nok, at
jeg det meste af dagen i går var bedøvet. Og i nat, uha det var ikke sjovt,
jeg har ikke fået sovet ret meget, også pga smerter . Nu har jeg fået
nogen stærkere piller, så jeg håber det kommer til at gå lidt bedre nu.

Mange hilsner fra

Bolette