NG´en
Fra : Nina Søgaard

Dato : 12-05-03 19:30

Jeg er godt nok noget ny herinde, og fandt siden, for ca. 1 måneds tid
siden, og jeg er inde hver dag, og læse i NG´en.......
Men er der fejl på siden, eller er det bare utrolig trægt med indlæg
lige nu?
Jeg synes nemlig at der var mange nye emner hver dag når jeg var inde og
kigge i starten, i forhold til nu, hvor der dårligt er et
eneste.........???
Det undrer og ærgrer mig såmænd bare...........!

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Peter

Dato : 12-05-03 19:40

Nina Søgaard wrote:
> [...]
> og kigge i starten, i forhold til nu, hvor der dårligt er et
> eneste.........???
> Det undrer og ærgrer mig såmænd bare...........!

Det går op og ned i bølger ...
Lige pludselig er der så mange, at man næsten ikke kan nå at følge med.

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-05-03 20:48

On 12/05/2003 20:30, in article 3ebfe845b065d@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Nina
Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> wrote:

> [...]
> kigge i starten, i forhold til nu, hvor der dårligt er et
> eneste.........???
> Det undrer og ærgrer mig såmænd bare...........!

Hvis du tænker på newsreaderen på hjemmesiden, har jeg lagt mærke til det
samme - opdateringen af den fungerer ikke optimalt
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jette

Dato : 12-05-03 21:42

"Nina Søgaard" skrev:
> [...]
> siden, og jeg er inde hver dag, og læse i NG´en.......
> Men er der fejl på siden, eller er det bare utrolig trægt med indlæg

Lige en halv cm over listen med indlæg på hjemmesiden, har der hele dagen
stået følgende tekst (indsat i dag kl. 10:45) :

"Bemærk: Noget kunne tyde på at der ikke er hentet indlæg til newsreaderen
siden kl. 16 d. 11/5-03. Fejlen vil blive udbedret hurtigst muligt."

Næste gang skal jeg nok skrive det med store røde bogstaver, hihi!

... fejlen er nu rettet ... og teksten fjernet igen...

Mvh. Jette

Fra : Nina Søgaard

Dato : 13-05-03 17:53

> 'Nina Søgaard' skrev:
Hej igen.

Ja jeg opdagede godt at det stod der EFTER jeg havde skrevet indlægget
*GG*
men sådan er det jo tit.