Færøisk pony?
Fra : Anne Berit Nyland

Dato : 12-05-03 19:06

Er det noen her som har mer info om den Færøisk pony? Jeg hadde ikke hørt om
den før for noen dager siden og synes det høres spennende ut med denne rasen
som nesten ble utryddet. Det samme skjedde jo med vår norske rase
Lyngshesten / Nordlandshesten, men den ble reddet i siste sekund og blir
stadig mer og mer populær.

Mvh, Anne Berit Nyland, Norge

Fra : Anet

Dato : 13-05-03 08:03

"Anne Berit Nyland" <btnyland@broadpark.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> som nesten ble utryddet. Det samme skjedde jo med vår norske rase
> Lyngshesten / Nordlandshesten, men den ble reddet i siste sekund og blir

(klip)

Kender slet ikke den færøiske pony. Nogen der har nogen link til din. Lyder
da interessant.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Tine Gade

Dato : 13-05-03 10:45

Fra : PiaR

Dato : 13-05-03 17:13
Fra : Anne Berit Nyland

Dato : 13-05-03 19:24

"PiaR" <pia@fjerndetherrobdrup.dk> skrev i melding
> http://www.ansi.okstate.edu/breeds/horses/faeroes/index.htm

Den har jeg funnet, men jeg ville vite mer! Det var så spennende! Takk
alikevel.

Anne Berit