[Opera] Nummer i titellinjen
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-05-03 15:35

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor der står et nummer (pt
907:564) i titellinjen i Opera? Alle sider præsenteres som:

[nummer] - <sidetitel> - Opera

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-05-03 15:58

> Er der nogen der kan forklare mig hvorfor der står et nummer (pt
> 907:564) i titellinjen i Opera?

Det er fordi du har sat Opera til at vise skærmstørrelsen,
eller rettere: vinduestørrelsen. Hvis du hiver og trækker lidt
i vinduet vil du også kunne se tallet ændre sig. Hvad menu-
punktet hedder, kan jeg ikke lige huske. Jeg ser lige efter...

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Honning og gaffa i en!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-05-03 16:00

>Hvad menupunktet hedder, kan jeg ikke lige huske.
>Jeg ser lige efter...

Jeg kom lige i tanke om det. Det er |Indstillinger|-->|Vinduer|-->[ ] Vis vinduestørrelse.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-05-03 20:31

Trygleren [9000] skrev:

> Jeg kom lige i tanke om det. Det er

Oh - nu du nævner det kan jeg godt huske at jeg satte hak i en
indstilling med det navn.

Tak for hjælpen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen