Noget som nemt som ... (uuuf!)
Fra : Kim Noer

Dato : 08-01-01 02:18

Davsen..

Det var da lige pokkers..

Jeg skal bruge Response.Write til at sparke noget <span
class="dims">dims</span> ud. Jeg 'plejer' at bruge \ til at 'escape'
med, men det får jeg ski ikke lov til af Jscript..Hvordan så?

--
CPU stuff : http://www.tech-report.com/cpu
"I'll connect the dots for you: cheap MHz + dumb public = profit" -Paul

Fra : Kim Noer

Dato : 08-01-01 11:04

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal bruge Response.Write til at sparke noget <span
> class="dims">dims</span> ud. Jeg 'plejer' at bruge \ til at 'escape'
> med, men det får jeg ski ikke lov til af Jscript..Hvordan så?

Uh nevermind. Response.Write("<span class\"dims\">dims</span>"); virker
efter hensigten.