Væk eller bare ude på sjov?
Fra : jf

Dato : 11-05-03 20:42

Vi har 5 (4?) katte, hvor af de tre er i familie (mor og 2 killinger -
9 måneder). For tre uger siden var vi væk nogle dage, og da vi kom
hjem var den ene af "killingerne" væk. Til at starte med håbede vi på
at den bare var ude på sjov - den var vel ved at være i løbetid, og
havde måske hørt at vi havde bestilt tid til sterilisation. Men som
tiden går frygter vi mere og mere at den er væk for alvor.

Er der nogen der har erfaringer med katte, der løber hjemmefra, for så
senere at dukke op igen? Og hvor lang tid skal der gå før vi afskriver
den helt?

mvh
jakob

Fra : R. Ilsøe

Dato : 11-05-03 21:32

> Er der nogen der har erfaringer med katte, der løber hjemmefra, for så
> senere at dukke op igen? Og hvor lang tid skal der gå før vi afskriver
> den helt?

Jeg havde en hunkat på 7 år der stak af. Efter et par mdr. havde vi
afskrevet hende. Præcist 1 år efter hun var stukket af kom hun pludselig en
dag spankulerende og da jeg kaldte på hende kom hun glad hen til mig som var
det ikke mere end 1 time siden vi sidst havde nusset!

Tro mig, overraskelsen var stor, men glæden ved at gense min dejlige Tinne
var endnu større!

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk