Sonofon FWA - Pingtid
Fra : Ukendt

Dato : 11-05-03 19:19

hejsa,
jeg overvejer lidt et skift til Sonofons FWA..
Er der nogen der har erfaringer med ping tid i FPS -spil ???
Hvad er deres reelle down/upstream på f.eks. 512/512 eller 1/512 ? Jeg
har hørt lidt rygter om at det reelt går hurtigere end angivet, men er
der perioder hvor hastigheden er langsommere ?

På forhånd tak.
Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-03 20:07

"Martin S." <real_warhawk(YEP)hotmail.com> skrev :

>jeg overvejer lidt et skift til Sonofons FWA..
>Er der nogen der har erfaringer med ping tid i FPS -spil ?

FWA har ikke noget med xdsl at gøre, så det er ikke sikkert, at
du finder nogle FWA-brugere herinde, brug
news:dk.edb.internet.udbydere i stedet for.

Jeg ville også prøve at spørge i news:dk.spil.computer, da der
måske er større chance for at finde nogle spillefreaks der, der
også bruger FWA.

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-03 16:18

> FWA har ikke noget med xdsl at gøre, så det er ikke sikkert, at
> du finder nogle FWA-brugere herinde, brug
> news:dk.edb.internet.udbydere i stedet for.

Ok, havde glemt ovenstående gruppe. Takker for rettelsen.

Martin