Saltvandsforhandlere ?
Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 11-05-03 10:21

Hej gruppe

Er der nogen der kan hjælpe med forhandlere af saltvandsfisk og udstyr i
området omkring Århus - Aalborg - Viborg ? Den eneste jeg har kendskab til
er Bonnie's i Viborg, men der må da være andre.....

/Ole

Fra : Carsten Gall

Dato : 11-05-03 11:30

Ole Vandborg Rasmussen <ole@vandborgnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ebe1604$0$83064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> området omkring Århus - Aalborg - Viborg ? Den eneste jeg har kendskab til
> er Bonnie's i Viborg, men der må da være andre.....

Der er også John's saltvand i Århus, kneder desværre ikke adressen,
udover at jeg mener den ligger i Viby.

Carsten

Fra : :-.Brian.-:

Dato : 11-05-03 18:02

Johns Saltvand (Aqua Spec.)

John Olsen
Engblommevej 29
8240 Risskov
Tlf. 86179617

http://www.minireef.dk/aqua.asp

Mvh
Brian

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 11-05-03 21:14

":-.Brian.-:" <Brian.slot@stofanet.remove.dk> skrev i en meddelelse
> Johns Saltvand (Aqua Spec.)
>
> John Olsen
> Engblommevej 29
> 8240 Risskov
> Tlf. 86179617
>
> http://www.minireef.dk/aqua.asp
>
> Mvh
> Brian

Tak for det Brian

Det ser dog ud til at han gør mest i teknik - det jeg egentlig savner er en
butik med et stort udvalg af fisk og koraller.
Der lå engang en stor butik (nærmest en hal) i Fredericia - eksisterer den
endnu ?

Eller findes der ikke en sådan butik her i jylland ét eller andet sted ??

Mvh
Ole

Fra : :-.Brian.-:

Dato : 12-05-03 15:31

Sidst da jeg var hos John havde han altså også en del fisk og koraller i
sine akvarier.....
Giv ham et kald så kan han fortælle dig hvad han har gående.

Brian

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 13-05-03 18:52

> Sidst da jeg var hos John havde han altså også en del fisk og koraller i
> sine akvarier.....
> Giv ham et kald så kan han fortælle dig hvad han har gående.
>
> Brian

Hej Brian

Tak for det - har snakket med John, tager ned til ham snarest

/Ole