Redirect i metatag
Fra : Splyf

Dato : 11-05-03 10:09

Hej!

Er det muligt at lave en ridirect til en anden side via metatag?

Jeg har et webhotel hvor jeg ikke har understøttelse af asp og ønsker at
redirecte til en anden server.

Fra : Kenneth Auchenberg

Dato : 11-05-03 10:40

Ja..det er det..

her er koden:
* <meta HTTP-EQUIV="refresh" CONTENT="<hvor lang tid der skal gå>;URL=< din
URL>">

et Eks:

PS: burde dette Spørgsmål ikke være under Client side?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Splyf

Dato : 11-05-03 11:17

Kenneth Auchenberg <kenneth@thefatman.dk> wrote in

> et Eks:

Mange tak.

> PS: burde dette Spørgsmål ikke være under Client side?

Jeg må give dig ret i at det ikke havde meget med asp at gøre. Undskyld :)

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-05-03 11:26

Kenneth Auchenberg wrote :

> PS: burde dette Spørgsmål ikke være under Client side?

det bør vel mere være i .html-gruppen.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 90,86%
http://www.spampal.org.uk/