Sikke en dag!
Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 10-05-03 19:54

Sikke et dejligt vejr!

Af sted til stranden med 4 seje piger.
Vandet stående til alle sider, sand sprøjtende i hovedet på den der
ligger bag. Stor fryd.

Til sidst blever jeg sendt over et berdt og dybt vandløb for at være
parart med videokameraet på den anden side. Vinker til de andre om
starte og sætter kameraet i gang.

På den anden side starter "Dalton-Søstrene" deres vilde ridt ud i
vandet så vand står op til højre og venstre. Pludselig sprøjter det
ekstra meget og da vandet har lagt sig mangler der to ryttere og en
hest render forvildet rundt i forkert retning, men bliver hurtigt
indfanget af Anna på vor isbuk, Pi. Det viser sig at en hest er saldet
og har taget en anden med sig. Det hele bliver ekstra kritisk da der
er en masse tilskuere til stuntet.

Vel inde på strandbredden siger en af de uheldige ryttere "Det var da
meget sjovt. Det må vi gøre en anden gang".

Vi har nu en yderst værdifuld og lærerig videofilm )
(Vi skal af sted i morgen igen)

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : taina

Dato : 10-05-03 21:02

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Sikke et dejligt vejr!
>
> Af sted til stranden med 4 seje piger.

Altid godt med et harem

klip

> Vi har nu en yderst værdifuld og lærerig videofilm )

Kan man se andet end vand på den?

mvh. tina

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 10-05-03 22:01

"taina" <tante-t@get2net.dk> wrote:

>Kan man se andet end vand på den?

Ja. Man kan se to våde piger der sjosker af sted i vand til knæene,
den ene trækkende på en lige så våd hest. Dernæst ses to andre der
prøver at indfange en også våd hest. Kommentarerne der er opfanget er
næsten lige så gode som billederne...!

Hende der med hjælp af en kvik isbuk, indfangede den løse hest, kunne
for bare en måned siden næsten ikke få hesten til at flytte sig i
ridehuset. Nu kunne hun ride hjem med en hånd på styret, trækkende den
ene våde hest som håndhest medens de uheldige ryttere blev afhentet i
bil. Success !!!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : taina

Dato : 10-05-03 22:24

> [...]
> ridehuset. Nu kunne hun ride hjem med en hånd på styret, trækkende den
> ene våde hest som håndhest medens de uheldige ryttere blev afhentet i

hihi! Den slags video er guld værd.

mvh. tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 11-05-03 08:37

> Vel inde på strandbredden siger en af de uheldige ryttere "Det var da
> meget sjovt. Det må vi gøre en anden gang".
>
> Vi har nu en yderst værdifuld og lærerig videofilm )
> (Vi skal af sted i morgen igen)

Ha ha, ja man får altså nogle gode og sjove minder med tiden, også selvom
situationen faktisk var lidt farlig. Jeg undrer mig nogle gange over hvordan
jeg kan grine af mine stunts, når man rent faktisk slog sig af h.......til

God tur

Venlig hilsen Nina Svanholm.