Pæn pigecykel købes --- hvor?
Fra : Marianne

Dato : 10-05-03 17:14

Hej

Jeg har været ca. alle cykelbutikkerne igennem for at finde en cykel til min
4-årige datter. Winther og Taarnby synes jeg er vel dyre, men alle andre,
billigere cykler er *meget* pigede: lyserøde, lyslilla, med glimmer og det,
der er værre.

Jeg ville gerne finde en rød eller en gul cykel - eller en mangefarvet i
stærke farver, men det synes at være umuligt at opdrive. Har nogen af jer
set en sådan cykel et eller andet sted ? Så vil jeg meget gerne høre om det.

mvh
marianne

Fra : DS244

Dato : 27-05-03 09:29

Hej.
Vi har en pigecykel rød/gul som har været brugt til vores datter på 7 år Hun
har brugt den 2 år og den er pæn endnu. Hvis du er interesseret kan du
skrive til vores mail adresse som er:
sbg01@worldonline.dk