Så skete det: nu åbner de dør
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 10-05-03 09:03

I en alder af ni måneder kan den ældste af vores to halvbrødre, Nova
(NFO), nu åbne døre på egen pote.

Heldigvis kan han indtil videre ikke låse dem op selv

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 10-05-03 09:16

Steen Suder, privat wrote:
> I en alder af ni måneder kan den ældste af vores to halvbrødre, Nova
> (NFO), nu åbne døre på egen pote.
>
> Heldigvis kan han indtil videre ikke låse dem op selv

Jeg glemte lige at bemærke at vi ikke på noget tidspunkt har gjort noget
forsøg på at lære kunsten, så han har altså selv regnet den ud.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 10-05-03 20:00

Det kan være han er lige så lærenem som sin far han kan nemlig samme
trick

MVH
Gitte
DK Sacala - killinger tilsalg
www.sacala.dk

Fra : Kate

Dato : 10-05-03 09:50

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> wrote in

> I en alder af ni måneder kan den ældste af vores to halvbrødre, Nova
> (NFO), nu åbne døre på egen pote.
>
> Heldigvis kan han indtil videre ikke låse dem op selv

Hæhæ. Jeg ved ikke hvornår min mors skovkat begyndte på det, men han
gør det også
Godt mine katte ikke er _så_ kloge.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Birgitte

Dato : 10-05-03 10:35

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (NFO), nu åbne døre på egen pote.
> Heldigvis kan han indtil videre ikke låse dem op selv

Kender det kun alt for godt
Men vender du håndtaget op af kan de ikke
Her åbnes skuffer og skabe,- troede en overgang vi var hjemsøgt af underlige
væsner
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Ann K

Dato : 10-05-03 15:40

Hejsa.

>Kender det kun alt for godt
Men vender du håndtaget op af kan de ikke

<> Hmmm - har du husket at fortælle misserne det???
Og troede de så på dig?
Det eneste. der afholder Saga, Tjalfe og Aske fra at åbne en almindelig dør
er, at døren enten er låst... eller at dørhåndtaget er udskiftet med en glat
"knop" af porcelæn!
Lette skydedøre kradses op af hele Banden (selv Ranje har luret kunsten)...
men heldigvis er ingen af dem i stand til at trække den store tunge skydedør
i udestuen - måske fordi de ikke har forsøgt... der sidder kattelemmen jo

>Her åbnes skuffer og skabe,- troede en overgang vi var hjemsøgt af
underlige
væsner

<> Her i huset har vi fået identificeret det underlige væsen... hun hedder
Saga *suk*
Hvis nogen har en rigtig god ide til at kattesikre en kommode, så vil jeg
gerne høre om det (og evt se billeder)...
Lige pt har vi et lettere "idiotisk" system med en ledning (uden strøm) der
bindes fast i mellem kommodens små knophåndtag i et zig-zag mønster -
resultatet er at det tager ca 5 minutter at skulle hente et par rene sokker
fra en af skufferne! Binder vi ikke skufferne sammen tager det dog ca ½ time
at lægge deres indhold pænt på plads - og dette skal gøres flere gange om
dagen!

Mvh Ann

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 10-05-03 16:05

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
time
> at lægge deres indhold pænt på plads - og dette skal gøres flere gange om

Hej Ann

Kan du ikke finde en børnesikring til skufferne ?? Nu er jeg ikke selv i
besiddelse af børn, men jeg mindes da at have stået og rodet med skuffer i
huse hvor der er småbørn Sådan noget hvor man skal trykke ind, for at
åbne skuffer og skabe - det må kunne afhjælpe dit problem ?

Hilsen Pia og misserne ( som hverken åbner skabe eller døre ... )

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :