udgået Frisko Is
Fra : Peter Holm

Dato : 09-05-03 22:00

Hvad hed den der vildt lækre pind-is hvor der var en tyk chokoladekerne i ?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Peter Holm

Dato : 09-05-03 22:04

Peter Holm wrote:
> Hvad hed den der vildt lækre pind-is hvor der var en tyk
> chokoladekerne i ?

Top Hat - der var den jo Uhmmmm
http://www.frisko.dk/main.php?pageid=349&subpageid=1984#

Fra : Anita

Dato : 12-05-03 23:28

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Cool link... syret at en kung fu is har kostet 1 krone engang *thi*

/Anita

Fra : Thor

Dato : 28-07-03 00:00

Hvor fanden er Banana Joe henne? Burde være med omkring 1996-97...

--
Patrick

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 27-07-03 19:06

Mon, 28 Jul 2003 01:00:13 +0200, skrev "Thor"
<thorgram@Fjern.mail.tele.dk> :

>Hvor fanden er Banana Joe henne? Burde være med omkring 1996-97...

Den er med i 1992-93 - det er også fra disse år, jeg husker den.
Den fandtes også i Sverige på det tidspunkt - men med
mælkechokolade-overtræk i stedet for mørkt !!
Synd, at den udgik, selvom den bedste is, der har været (i nogenlunde
samme periode) var "Sky" - reklamen sagde noget retning af "du
blvier vild med boblerne" . . . . og det blev man

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 27-07-03 19:28

"Gitte Sørensen" skrev i en meddelelse
> [...]

> mælkechokolade-overtræk i stedet for mørkt !!
> Synd, at den udgik, selvom den bedste is, der har været (i nogenlunde

Ja men vi skriver jo også 2003 nu - .

Men jeg opdagede pludselig at min købmand kører med både Frisko- og
Nestle is nu. F.eks. Københavnerstangen, som jeg synes er dejligt
forfriskende
findes hos dem begge men hedder noget helt andet hos Nestle og den smagte
også parfumeret, så jeg skal da huske at kigge efter den rigtige vare næste
gang.

Men tror du ikke du kunne få bedre besked i grupperne dk.forbruger og du
kunne
også spørge i dk.kultur.mad+drikke. Der sidder nogen der kan svare på alle
de
spørgsmål der handler om noget spiseligt.

Nyd sommeren

Ruth

Fra : a breder

Dato : 12-08-03 13:40