hvor er genealogien henne
Fra : Bent Melholt Anderse~

Dato : 09-05-03 21:43

Pludselig kan jeg ikke finde nyhedsgruppen med dk.genealogi !
kan nogen hjælpe mig med den korrekte adresse ? - På forhånd tak
Bent Melholt Andersen

Fra : NielsAageSpecht

Dato : 09-05-03 21:50

dk.videnskab.historie.genealogi

Fra : Philip Kofoed

Dato : 09-05-03 21:53

Hej Bent,

Nyhedsgruppens navn er:
dk.videnskab.historie.genealogi

Måske er det derfor du ikke har kunnet finde den?

mvh
Philip Kofoed

Fra : Bent Melholt Anderse~

Dato : 10-05-03 03:41

> [...]
> Pludselig kan jeg ikke finde nyhedsgruppen med dk.genealogi !
> kan nogen hjælpe mig med den korrekte adresse ? - På forhånd tak

Jeg læser nyhedsgruppen news.tele.dk hos TDC, og her kan jeg ikke se
nyhedsgruppen
dk.videnskab.historie. genealogi - hvilken nyhedsgruppe skal jeg bruge i
stedet ???
mvh
BMA

Fra : aafe

Dato : 10-05-03 04:51

"Bent Melholt Andersen" skrev:

> Jeg læser nyhedsgruppen news.tele.dk hos TDC, og her kan jeg ikke se
> nyhedsgruppen
> dk.videnskab.historie. genealogi - hvilken nyhedsgruppe skal jeg bruge i
> stedet ???

Jeg kan fortælle, at jeg også bruger news.tele.dk,
og at jeg ikke har de omtalte problemer med
dk.videnskab.historie.genealogi

Problemet ligger ikke hos news.tele.dk, men må
skyldes et eller andet, andet. Men, jeg ved ikke
lige, hvad det jan være, der driller.

med venlig hilsen
Arne

Fra : Hugh Watkins

Dato : 10-05-03 05:30

"aafe" <intet@svar.dk> wrote in message news:3ebc7726$0$95338$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> dk.videnskab.historie.genealogi
>
> Problemet ligger ikke hos news.tele.dk, men må
> skyldes et eller andet, andet. Men, jeg ved ikke

so use

http://news.fu-berlin.de/ - usenet news service

oops

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 10-05-03 05:32

> [...]
> dk.videnskab.historie.genealogi
>
> Problemet ligger ikke hos news.tele.dk, men må
> skyldes et eller andet, andet. Men, jeg ved ikke

so use http://www.genealogi.co.uk my home page

enjoy

Hugh w
--
http://www.genealogi.co.uk my home page

Fra : Bent Melholt Anderse~

Dato : 10-05-03 08:40

"aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet ligger ikke hos news.tele.dk, men må
> skyldes et eller andet, andet. Men, jeg ved ikke
> lige, hvad det jan være, der driller.

Problemet er løst !!!
Jeg har fået en ny computer, og efter opstart af OE har jeg ikke fået
nulstillet listen over emner i nyhedsgruppen.
Efter denne nulstilling kan jeg igen få adgang til alle nyhedsgrupperne.
Tak for hjælpen til alle
M v h
Bent Melholt Andersen