Syngende Gøg
Fra : Georg Tranholm

Dato : 09-05-03 14:59

Syngende Gøg hørt i Portlandmosen i Lille Vildmose Nj.

Mvh. Georg Tranholm

Fra : PEHnews

Dato : 09-05-03 19:32

"Georg Tranholm" <tranholm@tdcadsl.dk> wrote in message
> Syngende Gøg hørt i Portlandmosen i Lille Vildmose Nj.
>
> Mvh. Georg Tranholm

Ja, så er det snart sommer!
Har nogen hørt noget til nattergalen!
(Jeg havde en tidlig kærsanger d. 2. maj, men har eller ikke hørt noget til
arten)

Poul Evald Hansen

Fra : Jens P Sandholt

Dato : 09-05-03 19:43

Den gav også en lang koncert ved Jægerhytten, Sjælsø her til aften.
Og rørsangeren sad og skrattede nede ved søen.
Hilsen Jens Peter

Fra : Ole Aaquist Johansen

Dato : 11-05-03 12:28

PEHnews <pevh@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b9gs73$1hbg$1@news.cybercity.dk...

klip

> Har nogen hørt noget til nattergalen!

Jeg har lige haft syngende nattergal i en lille lund mellem Lønholt og
Langstrup. Og gøg og masser af syngende tornsangere.

VH Ole Aaquist Johansen, Fredensborg

Fra : JHF

Dato : 12-05-03 12:18

gøg og nattergal i mosen ved Sortesti mod Boserup skov ved Roskilde!

JHF

">

Fra : JJ

Dato : 11-05-03 16:43

"Georg Tranholm" <tranholm@tdcadsl.dk> wrote in message
> Syngende Gøg hørt i Portlandmosen i Lille Vildmose Nj.

Man kan se indrapporterede Gøg i DOF-Basen her:

http://www.dofbasen.dk/search/search1.php?ARTID=07240

Den første blev allerede set den 16. april.

Mvh
Jan Jespersen